Átvette autóját a METRO nyereményjáték boldog nyertese
A METRO Szülinapi Nyerő Hetek “Játsszon és utazzon velünk!” nyereményjáték fődíját, az Új TOYOTA Yaris Hybrid személygépjárművet november 27-én vette át a szerencsés nyertes, Török László, aki Dunakesziről érkezett családjával.
A fődíj Új TOYOTA Yaris Hybrid átadásán balról jobbra: Csikós Gábor, a TOYOTA Central Europe marketing osztályvezetője, a nyertes, Török László és családja
Az országos, kilométer gyűjtős promóció során számtalan értékes ajándék várta a szerencsés nyerteseket a TOYOTA Central Europe, Cartour, Billerbeck, arena, Groupe SEB (Tefal, Rowenta) és Sláger FM bevonásával.
A játékszabályzat szerint a vásárlóknak a promócióban részt vevő termékek közül kellett minimum nettó 3000 Ft értékben vásárolniuk ahhoz, hogy a fizetéskor kapott kaparós sorsjegyen szereplő kód regisztrálásával részt vehessenek a nyereményjátékban és indulhassanak a vonzó ajándékokért.
A nyereményjátékban az Alföldi Tej, Nestlé Hungária, Szilasfood, Tchibo Budapest, Intersnack Magyarország, Storck Hungária, Mars Magyarország, Zott Hungária, Hemorat és Szentkirályi Ásványvíz termékei vettek részt.
A promócióban valamennyi magyarországi METRO áruház részt vett.
A Reinas Consulting ügynökség végezte ez alkalommal is a marketing kommunikációs feladatokat.
Kapcsolódó cikkeink
Az Országos Kereskedelmi Szövetség élelmiszerkiskereskedői karácsonykor is a rászorulók mellett állnak
A Szövetség 7 élelmiszerkereskedő tagja (Aldi, Auchan, Lidl, Penny, SPAR,…
Tovább olvasom >Piacismeret, kapcsolatépítés, marketing
Nem feltétlenül egyforma tapasztalatokkal a hátuk mögött, de egyformán meghatározó…
Tovább olvasom >Új logisztikai központot nyitott a Metro Szerbiában
A német Metro Cash and Carry új, 15000 négyzetméteres logisztikai…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >Rekordszámú feladatot oldottak meg az iskolások: az Etesd az Eszed oktatóprogram népszerűsége töretlen
Véget ért a Nestlé az Egészségesebb Gyerekekért és az Okos…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >