Átadták az Év terméke díjakat
Az idén nyolcadik alkalommal adták át az Év terméke elismeréseket hétfőn, a magyar fogyasztók 20 kategóriában értékelték a termékeket – közölte Vágvölgyi Mihály, a versenyt szervező Product of the Year Kft. sajtófőnöke az MTI-vel.
A díjazott termékeket a fogyasztók döntését elemző Inspira Research reprezentatív, 2000 fős kutatása alapján választották ki. Az innovatív termékeket egy szakmai zsűri pontozta, majd a fogyasztók értékelték kategóriánként.
A Product of the Year (POY), vagyis az Év terméke díj világszerte ismert innovációs termékdíjazási rendszer. A kutatás során a fogyasztók az attraktivitás, az innováció és az elégedettség mentén értékelik a márkákat, a végső sorrendet pedig kizárólag az előző három szempont alapján összesített, úgynevezett POY index határozza meg.
A tájékoztatás szerint a prémium kategóriába tartozó, illetve kényelmi termékek előretörését hozta a 2019-es év az Év terméke díj választáson, a legtöbb elismerést a Lidl termékei nyerték. Több, a gyors-, ugyanakkor egészséges reggeli étkezést támogató termék szerepel a díjazottak között, és erőteljes kategóriát képviselnek a különböző, nem alkoholos italok is. A szénsavas üdítő és energiaital mellett ezúttal már jegestea kategóriában is kiosztották Az Év terméke díjat – közölték.
Az Inspira Research idei kutatása szerint a nyertes termékek legfőbb jellemzője a valódi innováció. Csak olyan márka tudott nyerni a versenyben, amelyik innovációban legyőzte a kategórián belüli versenytársakat. Az innováció mellett a kipróbálók körében mért elégedettség is kimagasló, a vizsgált kategóriákban 10-ből 9 fogyasztó elégedettségének adott hangot a nyertes termékek kipróbálása után.
Az Év terméke díjat kapott a Lidl Magyarország öt terméke: előre csomagolt friss hal kategóriában a Fresh Fish Today Friss afrikai harcsa és egész pisztráng, saját márkás mosókapszula kategóriában a Formil mosókapszula termékcsalád, sportital kategóriában az Optisana Sport izotóniás ital, pezsgő kategóriában a Pannon Imperial Tradicionális pezsgő, a magas fehérjetartalmú joghurtok között pedig a Lidl Pilos Skyr joghurt. Az Aldi Magyarország négy terméke is elismerést kapott 2019-ben: a frissen sütött pékáruk között az Azon melegében teljes kiőrlésű pur-pur vekni, napindító joghurt kategóriában a Snack Time Poharas joghurtdesszert müzlivel, a felvágott specialitások között a Gourmet Ínyenc tál, a virslik között pedig az Aldi Light hámozott sertésvirsli nyert.
A probiotikumos arcápoló kategóriában az év terméke az Ilcsi Szépítő Füvek Ilcsi Probiotikumos termékcsaládja lett.
Az Év terméke elismerést a tonhalkrémek között a Hamé Hungária Kft. Hamé Tonhalas krém zöldséggel kapta, a zabkásák közül a Úsovsko Hungary Kft. Fitt Reggeli zab-, rizskása nyerte. Penészgátló festékadalékok kategóriában a PPG Trilak Kft. Héra Prémium penészgátló adalékja, a beltéri falfestékek között a Poli-Farbe Vegyipari Kft. Poli-Farbe Platinum Matt Latex beltéri falfestéke nyert.
A szénsavas üdítőitalok között a Márka Üdítőgyártó Kft. Márka szénsavas üdítő termékcsaládja kapott díjat. A C-vitamiok között a BioCo Magyarország Kft. BioCoR C+D duo 1000 mg+D3-vitamin 2000 NE, és BioCoR Csipkebogyós RETARD C-vitamin 1000 mg kapta az elismerést.
A jegestea kategóriában a Coca-Cola HBC Fuzetea jegesteája, a szénsaventes ásványvíz kategória győztese a Magyarvíz Kft. Mizse Szénsavmentes Természetes Ásványvíz. Az energiaitalok között az AQUARIUS – AQUA Kft. WATT termékcsaládja kapta az Év terméke díjat. A saját márkás étrend-kiegészítők kategóriájában a BENU Gyógyszertárak Livsane termékcsaládja lett a cím nyertese. (MTI)
Kapcsolódó cikkeink
Hogyan találjuk meg a kiváló hazai márkákat? A MagyarBrands Program ebben segít
Hogy miért tartunk kiválónak egy márkát, az optimális esetben egy…
Tovább olvasom >Ismét Marketing Diamond Awards díjjal gazdagodott a Trade magazin kiadója
Január végén, a budapesti SYMBOL-ban adták át a Marketing Diamond…
Tovább olvasom >Idén is Top Employer díjat nyert a Lidl Magyarország
A független „Top Employers Institute” minden évben elismeri a világ…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >