Aludobozos bort posztolt a TikTok-on Ed Sheeran
A Shape of You énekese az alternatív csomagolások mellett tette le voksát azzal, hogy megosztott egy humoros TikTok videót, amelyben megmutatta, milyen messzire hajlandó elmenni kedvenc borának védelmében.
A TikTok videóban valaki megpróbál ellopni egy dobozos Vinca Organic fehér bort Ed Sheeran hűtőjéből, de ahogy megfordul, Sheeran ott áll, hogy egy késsel megvédje az italt.
A Vincát három barát, Jack Green, Zac Walters és Charlie Vass alapította, akik Ed Sheeran szülővárosából, Framlinghamből származnak.
A szóban forgó bor egy szicíliai Catarratto, a Vinca szavaival állítólag a suffolki birtokán lévő privát pubjában is Vincát tartó Sheeran kedvence.
A Vinca borokért felelős vezetője, Jack Green így nyilatkozott: „Hihetetlenül büszkék vagyunk a termékünkre, és nagy boldogság számunkra, ha bármelyik vásárlónk szereti a Vinca bort. Lázba hozott minket, amikor megláttuk az Ed által követő számára készített videókat. Azóta a világ minden tájáról özönlenek a megrendelések a weboldalunkra”.
„Több mint 10 éve dolgozom a borkereskedelemben, és az elmúlt évben a globális felmelegedés közvetlen következményeként több pusztulást láttam a szőlőültetvényekben, mint a szakmában eddig eltöltött éveim alatt összessgében. Olyan bormárkát akartam indítani, amely gondozásában végzett minden tevékenységünk középpontjában a fenntarthatóság áll. A könnyebb szállítás azt jelenti, hogy az üvegpalackos borok importálásához képest csökkenthetjük a karbon-lábnyomunkat” – tette hozzá Green.
Nem csak Sheeran hajlik az aludobozok felé, az kifejezetten nagy újításnak számít az italszektorban – a Waitrose nemrégiben jelentette be, hogy boraik esetében aludobozok váltják a mini üvegpalackokat.
Kapcsolódó cikkeink
Borkülönlegességekkel és mesterkurzusokkal várja az Agrármarketing Centrum a Prowein nemzetközi borkiállításra látogatókat
Az Agrármarketing Centrum (AMC) is résztvevője a világ legrangosabb bor-…
Tovább olvasom >K&H: Az EP tiszta vizet öntött a pohárba
A légkörbe jutó üvegházhatású gázok mennyiségének további csökkentéséről döntött az…
Tovább olvasom >Szigorít az EU: a vállalatoknak már nem elég „zöldnek látszani”
A BDO Magyarország ESG üzletágának elemzése a fenntarthatóság területét érintő…
Tovább olvasom >További cikkeink
Már kapható a Häagen-Dazs és Pierre Hermè új macaron-jégkrémcsaládja az Egyesült Királyságban
A Häagen-Dazs a macaronjairól híres cukrászmesterrel, Pierre Hermé-vel együttműködve dobta…
Tovább olvasom >K&H felmérés: egyre kevesebb profittal számolnak a nagyvállalatok
A nagyvállalatok idén nem várnak árbevétel és profitnövekedést. A cégek…
Tovább olvasom >15,5 Eiffel-torony tömegével megegyező terméket vitt házhoz a Tesco 10 év alatt
Éppen 10 éve, 2013. március 21-én indította el házhozszállítási szolgáltatását…
Tovább olvasom >