Aludobozra cseréli az boros palackokat a Waitrose a fenntarthatóság érdekében
Január 15-től a kis borosüvegek többségét alumíniumdobozra cseréli a Waitrose, és így több mint 320 tonna csomagolóanyagot takarít meg.
A lépés a pezsgőt, a proseccót, a cava-t és a rioját a földrajzi árujelzők korlátozásai okán nem érinti.
A csomagolásváltással kapcsolatos bejelentésre azután került sor, hogy a Waitrose nyilvánosságra hozta, a vásárlók közel hárommillió kis palackos bort és gyöngyözőbort/pezsgőt vásároltak.
„Örülünk, hogy lépésünkkel úttörő szerepet vállaltunk és tovább egyszerűsíthetjük a hulladékmennyiség csökkentését vásárlóink számára” – mondta el Barry Dick, a Waitrose MW sör-, bor- és szeszesital beszerzési menedzsere. „Az alumíniumdoboz súlya az üvegénél lényegesen kisebb és kevesebb mint feleannyi CO2 származik használatából, mint a vele egyenértékű egyszer használatos üvegpalackokéből. Ráadásul a dobozok végtelen számú alkalommal újrahasznosíthatók.„
Hozzátette:
„Tudjuk, hogy egyre többen vásárolnak italokat a koktéloktól kezdve a kézműves sörökig dobozos formátumban, ezért is értelme van a váltásnak a borkategóriánkban. A dobozos bor nagyszerű módja annak, hogy mértékkel élvezzük a bort, különösen, ha piknikre vagy társasági eseményre megyünk, és e kiszerelési formával lehetősége lesz a vásárlóknak megkóstolni új fajtákat anélkül, hogy a pazarlás vagy a költségek miatt aggódnának. Remélhetőleg a lépés arra ösztönzi a beszállítókat, hogy továbbra is változatos és izgalmas dobozos borválasztékot fejlesszenek.”
Kapcsolódó cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >ESG – a fenntarthatósági szabványokról jogi szemmel
2023 decembere óta számos jogszabály látott napvilágot az ESG-részletszabályokról, amelyben…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Lidl kiadta 3. fenntarthatósági jelentését
Megjelent a Lidl Magyarország 2022/2023-as üzleti évekre vonatkozó fenntarthatósági jelentése.…
Tovább olvasom >A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >Zárás után extra vásárlási lehetőséggel várja törzsvásárlóit az Auchan
December 14-én záróra után különleges vásárlási lehetőséget biztosít Bizalomkártyás törzsvásárlóinak…
Tovább olvasom >