Alimentaria és Hostelco 2020 – A vendéglátó szakma egyik legfontosabb európai kiállítása
2020 április 20-23 között már második alkalommal rendezik meg együtt Katalónia két legnagyobb élelmiszer-, illetve vendéglátóipari szakkiállítását, az Alimentariát és a Hostelcot a Fira de Barcelona vásárvárosban.
A szervezők célja a két évvel korábbi rendezvény eredményeinek elérése, illetve meghaladása. 2018-ban 4500 cég állított ki – 1000 közülük külföldi, 70 országból –, a 150 000 látogató 30 %-a 156 országból érkezett. A világ minden tájáról érkezett üzletemberek között 12 500.
A nagyszabású kiállítás átláthatósága érdekében a látogatók – az iparágak képviselőit mintegy csoportosítva – 10 különféle „showra” osztva tekinthetik meg a kiállítós standokat. Az élelmiszer-ipart szektorokra bontják, így válik az Alimentaria-Hostelco 2020 különböző területek szakkiállításának gyűjtőrendezvényévé. (lásd illusztrációnk!).
Két speciális projektben kerülnek bemutatásra a spanyol ipar és gasztronómia Európát is meghatározó újdonságai: az Innoval 2020 (The Alimentaria Hub) – Trends and Innovations, illetve a The Experience – Live Gastronomy.
A kiállítás célja a márkák és a márkaépítés előmozdítása. A brandek jelentik az értéket, a megbízhatóságot, a minőséget, a fejlődést – ez a kiállítás alapgondolata. A kiállítás ideje alatt a különféle szakmai programok mellett élelmiszeripari üzletember találkozókat szerveznek.
A kiállítást rendező Fiera de Barcelona cég igényes és hatásos promóciós kampányokat folytat otthon és külföldön egyaránt, példásan együttműködve a városi és tartományi hatóságokkal, valamint a kamarákkal és szövetségekkel.
Kapcsolódó cikkeink
Várakozások az USA-ban
Az amerikai Nation’s Restaurant News november eleji cikkében azt taglalta,…
Tovább olvasom >Borravalóval kapcsolatos jogszabályi módosítások
A Nemzetgazdasági Minisztérium a szakmai szövetségekkel együttműködve új intézkedéseket vezet…
Tovább olvasom >Borravaló vagy szervizdíj
Gyakran nagy bizonytalanság övezi a témát: a mára szinte mindenhol alkalmazott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Piactér-koncepciójával a szupermarketizáció útjára lépett a Penny Németországban
A Penny németországi piactér-koncepciója evolúciós lépés a szupermarketizáció útján. A…
Tovább olvasom >A magyarok többsége 50 ezer forint alatt költ karácsonyi ajándékokra, a fenntarthatóság fontos szempont, de nem elsődleges
Az ajándékozás az ünnepek elmaradhatatlan hagyománya, de mi az, ami…
Tovább olvasom >Jótékonysággal tette teljessé az év végét a Rossmann
A Rossmann Magyarország idén is számos rászoruló közösség és intézmény…
Tovább olvasom >