Albániára és Luxemburgra is kiterjeszti tevékenységét a Wolt
Elindult a Wolt Albániában és Luxemburgban is, ezzel bővítve az online élelmiszer-platform jelenlétét az EMEA-régióban.
A szolgáltatás először Luxemburg városában és Tiranában fogad majd rendeléseket, majd ezt követően a fővárosokon kívüli helyszíneken is elérhető lesz.
Az albániai és luxemburgi terjeszkedés a becslések szerint 3,5 millió új ügyfelet jelent – közölte a vállalat.
Olli Rissanen, a Wolt expanziós vezetője hatalmas lehetőséget lát a két új európai piacra való belépésben, ahol valódi változást szeretne elérni. Mint elmondta,
– Tárt karokkal fogadtak minket, és helyi éttermi és kiskereskedelmi partnereinkkel már szorosan együtt dolgozunk, ami szintén azt mutatja, hogy jó úton járunk.
A Wolt a két új piaccal együtt összesen 27 országban van jelen az EMEA-régióban.
A helsinki székhelyű technológiai cég lehetővé teszi a felhasználók számára, hogy éttermekből, élelmiszerboltokból és más helyi üzletekből házhozszállítási szolgáltatást igénybe véve rendeljenek.
Szolgáltatásának támogatására a vállalat a technológiák széles skáláját fejleszti a helyi logisztikától kezdve a kiskereskedelmi szoftvereken át a pénzügyi megoldásokig.
A vállalat Wolt Market márkanév alatt élelmiszerüzleteket is üzemeltet.
A 2014-ben alapított Wolt 2022-ben egyesítette erőit a DoorDash-sel. 2022-ben a Wolt platform segítségével több mint 120 000 kereskedő 3 milliárd eurónál is nagyobb összegben forgalmat bonyolított – tudósít az ESM.
Kapcsolódó cikkeink
Nem bolygatja meg a kézbesítési piacot az MPL-rendelet
A webáruházak 2024. március 28-tól kötelesek a Magyar Posta kézbesítési szolgáltatásait…
Tovább olvasom >E-kereskedelmi együttműködésre lép az Albertsons a Grubhubbal
A június 25-én bejelentett megállapodás értelmében az éttermi házhozszállítási szolgáltatást…
Tovább olvasom >Lendületvesztés itthon vs. szárnyaló Temu
A hazai e-kereskedelmi piac nem mutat jelentős növekedést, és ez…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >