Alacsonyabb karbonkibocsájtású étrendet reklámoz a M&S
A brit M&S piacra dobta Sparking Change nemzeti kihívását, amely arra szólít fel 14 millió Sparks vásárlót, hogy próbáljanak ki egy alacsony karbonkibocsájtású étrendet.

Az étkezésünkkel is tehetünk a környezetért
A Sparks vásárlók alacsonyabb áron juthatnak hozzá a húsmentes Plant Kitchen termékekhez január minden hétfőjén.
A fogyasztók ezen kívül tanácsokat kapnak majd arról, hogyan tudják úgy tárolni az élelmiszert, hogy hosszabb ideig megőrizzék szavatosságukat, hogyan használhatják fel a maradékot, és hogyan spórolhatnak meg akár 20 fontot heti vásárlásaik alkalmával.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Jelentősen csökkentették a Co-op vásárlói karbonlábnyomukat
A Co-op vásárlói igen komolyan csökkentették karbonlábnyomukat azáltal, hogy 40%-kal…
Tovább olvasom >Okos csomagolórendszerbe invesztál az egyik prágai Albert-üzlet
Az Ahold Delhaize csoporthoz tartozó Albert lánc egyik prágai üzlete…
Tovább olvasom >A Marks & Spencer már a Costa Coffeeban is árulja termékeit
A Marks & Spencer megállapodott a Costa Coffee-val, hogy a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre több Maxima üzletben lehet érintésmentesen vásárolni
A Maxima Latvija Rigában mind a 15 Maxima üzletében elérhetővé…
Tovább olvasom >Bővíti kombucha-termékeinek választékát a Continente BIO
A portugál Continente két újabb cikkelemmel bővítette kombucha-termékeinek választékát. A…
Tovább olvasom >Magazin: Többet nassolunk, de egyre tudatosabban
Jóban és rosszban is osztoznak a szeletes csokik és édes…
Tovább olvasom >