A Z-generáció önkiszolgáló kasszákat és pénztár nélküli üzleteket részesítené előnyben
Az Avery Dennison megbízásából az Egyesült Királyságban és az Egyesült Államokban 4.000 vásárló körében végzett tanulmány szerint a Z-generációs vásárlók több mint fele (52%) „járna más üzletbe, ha kedvencük úgy döntene, hogy megszabadul az önkiszolgáló kasszától”.
A megkérdezettek kétharmada (67%) olyan kiskereskedelmi üzletet választana, ahol a vásárlás végén önkiszolgáló kasszáknál maga szkennelhetné be a megvásárolni kívánt termékeket, míg majdnem háromötödük (59%) ugyanígy nyilatkozott az áruk automata, vásárlás közbeni szkennelésével kapcsolatban.
További 49% költene valószínűleg több pénzt olyan kiskereskedőnél, amely automatakassza-élményt kínál, 52% pedig azt állítja, hogy hűségesebb lenne egy kiskereskedelmi márkához, ha az automatizált üzletekkel rendelkezne.
Tíz megkérdezettből kilenc tapasztalta már a gördülékeny vásárlás valamilyen formáját az elmúlt évben, beleértve az önkiszolgáló kasszát, a teljesen automatizált pénztárgép nélküli üzleteket és a vásárlás előtt otthon kipróbálható szolgáltatásokat.
PLMA
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >Egyre durvul a zsugorinfláció
A mosogatószer, az édességek, a tejföl, a túró, a kefir…
Tovább olvasom >NGM: az innováció jelenti az élelmiszeripar jövőjét, új fejlesztéseket adott át Fábián Gergely államtitkár
Fábián Gergely, a Nemzetgazdasági Minisztérium iparpolitikáért és technológiáért felelős államtitkára…
Tovább olvasom >