A VALMAR-ral kampányol a STABILO
A STABILO célja, hogy ügynökségi bevonással kampányában a point 88 tűfilc ismertségét és eladásait növelje a középiskolások és egyetemisták körében.
Ehhez a STABILO, VALMAR és Lounge Group együttműködésében létrejött point 88 őszi kampány október 12-én indult egy teaserrel, a konkrét aktivizáló időszak, azaz a TikTok Hashtag Challenge november 6-ig tart. A kampány során került bemutatásra az együttműködés keretein belül készült új VALMAR dal és a hozzá tartozó videoklip is. Egyéb megjelenések főként social csatornákon kapnak helyet, úgymint Instagram, Facebook, Youtube, Google. Ezen kívül a kampány időszakában számos értékesítési helyen a fókusztermékeket érintő akcióval is találkozhatnak a vásárlók.
„A Z generáció és a még náluk is fiatalabb korosztály a videó központú felületeket részesítik előnyben, releváns tartalmakat várnak el, amelyek szórakoztatnak, edukálnak és inspirálnak. Ezen kívül szeretik, ha a márkák egyedi élményben részesítik őket, elvárják, hogy a márka legyen átlátható, őszinte és a márkához kapcsolódó influencerek is hitelesen szólítsák meg őket. A TikTok Hashtag Challenge-dzsel összekötött, a fiatalok körében népszerű zenei előadók bevonására építő kampány mindezeknek megfelelő műfaj, ahol valóban bevonhatjuk és használatra ösztönözhetjük a fiatalokat”
– mondta el Hidvégi Krisztina a Lounge Group médiaigazgatója.
STABILO
Kapcsolódó cikkeink
A Lounge Group idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében
A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista…
Tovább olvasom >Magyar szakemberrel bővült a WINA zsűrije
A Lounge Group kreatívigazgatója, Radovics Péter is helyet foglal a…
Tovább olvasom >Idén is átadásra kerültek „Az év legsikeresebb promóciója 2023” díjak
Idén 15. alkalommal került megrendezésre, a Trade magazin szervezésében „Az év legsikeresebb promóciója”…
Tovább olvasom >További cikkeink
Hét trend, amely 2024-ben az in-store marketingre és a kereskedelmi dizájnra hatással lesz
A fogyasztók figyelmének megragadása és megtartása évről évre egyre nehezebbnek tűnik.…
Tovább olvasom >2024 a kihívások éve a dohányipar és dohány-kiskereskedelem számára
A gazdasági nehézségek ellenére várhatóan növekedett a dohány-kiskereskedelem éves árbevétele…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin legújabb száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában jelent meg, és olvasható a levél…
Tovább olvasom >