A jövő kreatívjait keresik a hazai sneakerfesztiválon!
Idén is lesz SneakPeek kreatívutánpótlás-verseny a Sneakerness Budapesten, ami november 2. és 3. között kerül megrendezésre a Millenárison. Az aktivációra olyan fiatal tehetségek jelentkezését várják, akik szívesen megváltanák a reklám- és marketingszakmába való belépőjüket – akár két cipővásárlás között.
A Sneakerness fesztivált tavaly rendezték meg első alkalommal Magyarországon, amire akkor 6 ezren voltak kíváncsiak. Ugyanakkor az előző évi eredmények nemcsak a sneakerfesztivál sikerét igazolták, hanem a Lounge Group, SneakPeek nevű aktivitásáét is, amivel a reklámügynökség a jövő kreatívjainak felkutatását tűzte ki célul a sneaker közösség berkein belül.
“Tavaly már beigazolódott, hogy a Sneakerness és a SneakPeek egy remek lehetőség arra, hogy a fiatalok érdeklődését felkeltsük a reklámszakma iránt, ami világszinten küzd az utánpótlás hiányával. Ráadásul, a sneaker kultúra és a kommunikációs iparág között tényleg rengeteg hasonlóság fedezhető fel. Erre pedig igyekeztünk rávilágítani az idei feladattal is, amit a SEIKO-val közösen alkottunk meg.”
– mondta Radovics Péter, a Lounge Group kreatívigazgatója.
Azt, hogy a kreatív szakemberek és a sneaker közösség tagjai jól megférnek egymás mellett a szakmai zsűri is szemlélteti, ahol a kommunikációs iparág képviselői mellett helyet kapott a Sneakerness Budapest főszervezője, Trunk Tomi, valamit a Culture Kicks alapítója, Chase Young is.
A versenyzőket egyébként számos nyeremény is várja: Az első 3 helyezés összesen 600 ezer forint értékű SEIKO utalványt, míg a különdíj Sordeo merch szettet ér. A szakmai díjat elnyerő pályázók pedig egy-egy gyakornoki vagy junior pozícióval gazdagodhatnak a Lounge Group kreatív vagy a SEIKO marketing csapatában.
Jelentkezni 2024. október 27-ig, a www.sneakpeek.lounge.hu oldalon lehet.
Kapcsolódó cikkeink
A Lounge Group lett Közép-Európa legjobb rendezvényes ügynöksége
A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group…
Tovább olvasom >„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >A Lounge Group idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében
A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista…
Tovább olvasom >További cikkeink
Paradigmaváltás küszöbén az élelmezésben – A Lánchíd Klub szeptemberi ülésének vendége volt: Szöllősi Réka élelmiszer-politikai szakértő
Hátrányból indulunk! Egy globális paradigmaváltás küszöbén állunk! 2030-ig a G20…
Tovább olvasom >Tovább mélyül a Zalando és az OpenAI együttműködése
A Zalando negyedéves árbevétele 3,6 %-kal 2,8 milliárd euróra nőtt. A…
Tovább olvasom >Tovább hangsúlyozza az Aldi árvezető szerepét Németországban
Németországban elsőként lépett az Aldi és csökkentette tartósan az olívaolaj…
Tovább olvasom >