A Lounge Group lett Közép-Európa legjobb rendezvényes ügynöksége
A Lounge Group és a cégcsoporthoz tartozó Visual Europe Group idén kiemelkedő sikereket arattak a ljubljanai Conventa Crossover Best Event Awardon, a közép- és kelet-európai régió legnagyobb presztízsű rendezvényipari versenyén.
A Conventa Best Event Award Európa egyik legrangosabb rendezvényipari versenye, ahol nemcsak az események kreativitását és innovációját díjazzák, hanem a technológiai megoldások és a társadalmi hatás is fontos szempont az értékelésnél. Az idei kiírás különösen figyelemre méltó volt, hiszen rekordszámú nevezés érkezett: 16 országból közel 50 esemény került a nemzetközi, 23 tagú szakértői zsűri elé, akik különböző országokból és iparági hátterekből érkezve változatos perspektívákat hoztak a döntéshozatalba.
A zsűrizés több szakaszból állt: a shortlist kihirdetése után a döntősök két percben élőben prezentálták projektjeiket a Crossover fesztiválon, ahol válaszoltak a zsűri kérdéseire is, biztosítva ezzel a teljes átláthatóságot és a méltányos értékelést. A Lounge Group az erős mezőnyben azontúl, hogy hat díjat begyűjtött különböző kategóriákban, elnyerte az „Év rendezvényszervező ügynöksége” címet is, így a legtöbb elismerést szerezték a versenyen. Gorazd Čad, a verseny alapítója elismerően nyilatkozott cégcsoport projektjeiről, „game changer”-nek nevezve azokat, amelyek új irányt mutattak az iparág számára.
A fiatal tehetségeket támogató Sneakpeek projekt, amely a Sneakerness Budapest keretein belül hozta közelebb a reklámszakmát a fiatal generációhoz, megnyerte a „Best Pop-Up Event” kategóriát, és második helyezést ért el a „Best Crossover Event” főkategóriában. A Pápalátogatás esemény első helyen végzett a „Best Ceremony” kategóriában, és második lett a „Best Technology” kategóriában. A Heim Pál Gyermekkórház Mikulás-napi drónshow-ja bronzérmet szerzett a „Best in Creativity” kategóriában, míg az Atlétikai világbajnokság 2023 a „Best Technology” kategóriában szintén harmadik helyen zárt.
A Lounge Group és a Visual Europe Group kiemelkedő szereplése világosan mutatja, hogy a kreatív iparágban az innováció, a technológiai megoldások és a kulturális értékek közvetítése szorosan összefonódnak. Projektjeik nem csupán technikai szempontból kiemelkedőek, hanem fontos társadalmi párbeszédeket is ösztönöznek, legyen szó a jövő szakembereinek támogatásáról, közösségi események szervezéséről vagy a sport és vallási rendezvények méltó megvalósításáról.
Kapcsolódó cikkeink
„Employer Branding: a marketing és HR szerelme”…
Júniusban tartották a Magyar Marketing Szövetség és Marketing Art első…
Tovább olvasom >A Lounge Group idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében
A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista…
Tovább olvasom >Magyar szakemberrel bővült a WINA zsűrije
A Lounge Group kreatívigazgatója, Radovics Péter is helyet foglal a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megjelent a Trade magazin 2024/10. száma!
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 168 oldalon jelent meg. Alább, a levél…
Tovább olvasom >TheVR Mekis kedvence: influenszer ihlette menü a McDonald’s-ban
Október 14-től Magyarországon is elérhetővé válik a McDonald’s új, TheVR…
Tovább olvasom >Rekordmagasságba emelkedett a vaj ára Európában: kihívások előtt a pékségek és cukrászdák
Európában történelmi rekordot döntött a vaj ára, ami komoly kihívások…
Tovább olvasom >