A Lounge Group idén is az ügynökségi toplisták élmezőnyében
A cégcsoport divíziói a BTL/Event toplista 1., a PR toplista 2., a Médiaügynökségi toplista 3. és a Reklámügynökségi toplista 10. helyét ünnepelhették a 2023-as év eredményeit összesítő M- és Apex-listák díjátadóján.
Több dobogós helyezést is elkönyvelhetett a Lounge Group az M és Apex-listákon, egyben megőrizte első helyét a BTL/Event és második helyét a PR toplistán. BTL/Event kategóriában a dobogó legfelső fokát az olyan eseményeknek köszönhetjük, mint a rendezvényszakma Oscar-díját elnyerő Szent István Nap, valamint a vizes világbajnokság, az egyedülálló koncertélményt és jótékonyságot ötvöző MVM Zenergia, vagy az MVM Future Talks nagyszabású tudományos talk show-ja.
Mindeközben a PR háza táján: sztárparádé a Liszt Ferenc Nemzetközi Repülőtéren, legendás magyar hírességek szeretve használt tárgyai budapesti citylightokban, az ország első illúziós installációja és legnagyobb online tudományos talk show-ja, fontos társadalmi/kulturális ügyek és női egyenjogúság – kampányok, amelyekkel a Lounge Group PR divíziója tavalyi pozícióját megőrizve, ismét a 2. helyre került a legeredményesebb hazai ügynökségeknek fenntartott Apex PR Toplistán. Három ügyfele (Budapest Airport 2., Jófogás 3., Magyar Posta 9.) pedig a PR-megbízói TOP10-be.
„Ezek a listák az előző év versenyein elért eredményeket összesítik, így büszkék lehetünk, hiszen sikerült megőrizni első helyünket az Event és második pozíciónkat a PR toplistán, valamint a média- és reklámügynökségi listákon is szép helyezéseket értünk el. Gratulálok minden kollégámnak és ügyfeleinknek az elért eredményekhez!”
– mondta Balásy Gyula, a cégcsoport tulajdonosa.
Ügynökségünk az M-lista TOP5 médiaügynökségei között is előrelépett, méghozzá a harmadik helyre. Ez többek között a STABILO-val közös „Színezz szavakkal!” kampánynak köszönhető, amely azzal a céllal készült, hogy növelje a márka és a STABILO point 88 tűfilc ismertségét/eladásait a középiskolások és egyetemisták körében.
A reklámügynökségek rangsorában pedig a tizedik helyen zártunk. A világ számos országát meghódította a cégcsoport Design divíziójának közlekedésbiztonsági kampánya (HUMDA – Nem vagy egyedül az utakon), amely a közúti balesetek számának csökkentése érdekében indult, de általánosságban célja volt a hazai közlekedésbiztonság és közlekedési kultúra javítása is. Ezen kívül például még szép eredményeket ért el a már említett „Színezz szavakkal!” kampány, továbbá a Szerencsejáték Zrt-nek készített Eurojackpot és Tippmix-projektek is.
Kapcsolódó cikkeink
Magyar szakemberrel bővült a WINA zsűrije
A Lounge Group kreatívigazgatója, Radovics Péter is helyet foglal a…
Tovább olvasom >A világ legjobb eseményei között a Lounge Group – Visual Europe rendezvényei
Öt dobogós díjat nyertek el a világ legsikeresebb kommunikációs ügynökségeit…
Tovább olvasom >A VALMAR-ral kampányol a STABILO
A STABILO célja, hogy ügynökségi bevonással kampányában a point 88…
Tovább olvasom >További cikkeink
OECD: Az élelmiszerár-infláció meredeken csökkent a legtöbb országban
Javított kissé idei és jövő évi globális növekedési előrejelzésén a…
Tovább olvasom >A legolcsóbb élelmiszereket vizsgálták a Nébih szakemberei
A Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) a fogyasztók védelme érdekében az…
Tovább olvasom >MBH Bank: Az év második felében pöröghet fel a növekedés, jövőre már 3,7 százalékkal bővülhet a GDP
A magyar gazdaság kilátásai stabilak, így a fogyasztás, az ipari…
Tovább olvasom >