A töltőállomások új generációja
A benzinkutakon a tankolás mellett egyre nagyobb hangsúlyt kapnak a helyben fogyasztható termékek, a shopkínálat és a szolgáltatások. Annak érdekében, hogy a vásárlókat még kellemesebb és kényelmesebb környezetben fogadják, a Shell 2020-ig a tavaly év végén újragondolt dizájn mentén folyamatosan újítja meg magyarországi töltőállomásait.
A Shell globális kiskereskedelmi stratégiájának egyik fontos eleme, hogy 2025-re a kiskereskedelmi hálózat jövedelmének fele nem üzemanyag termékek értékesítéséből származzon. A vásárlói élmény folyamatos javítása érdekében már nemcsak minőségi üzemanyagot kell biztosítani, hanem minden olyan terméket és szolgáltatást is, ami az autósok kényelmét szolgálja útközben. Lehet, hogy éppen csak beugranak munkába menet egy reggeliért, de megpihenhetnek egy hosszú utazás során is egy ebédre, vagy hogy kinyújtóztassák magukat, esetleg válaszoljanak pár e-mailre. A különböző igényeket figyelembe véve, a Shell különböző koncepciók mentén kezdte el átalakítani a shopjait. Más-más szempontokat vettek figyelembe az autópályás pihenő, a városi töltőállomások esetében.
A visszajelzések is azt mutatják, hogy a megújult állomások népszerűbbek a vásárlók körében, sokkal szívesebben térnek be és időznek el kényelmes környezetben egy-egy kávé vagy szendvics felett, és így akár magasabb profitot is könyvelhetnek el ezek a kutak. A felújítások két éve kezdődtek, de továbbra is folyamatosan figyelik, mi teheti még harmonikusabbá a kutak belső kialakítását, ezért az autópályákon található és a városi állomások megjelenése is kisebb módosításokon ment keresztül az elmúlt időszakban: a tavaly bevezetett új dizájn modernebb, barátságosabb légkört teremt, ahol még kellemesebb megpihenni és elfogyasztani a frissen elkészített ételeket. Emellett a shopok elrendezése is megváltozott, az átlátható polcrendszer pedig segíti a vevőt, hogy megtalálja a termékeket, míg eljut a kasszáig. (x)
Kapcsolódó cikkeink
Várakozások az USA-ban
Az amerikai Nation’s Restaurant News november eleji cikkében azt taglalta,…
Tovább olvasom >Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind…
Tovább olvasom >Optimistán szenvednek a márkák, sikertől duzzadnak a drogériák – Együtt okosodtunk (Business Days 2024 2. rész)
Közel 1100 „diák” iratkozott be az FMCG Szabadegyetemre, hogy szeptember…
Tovább olvasom >További cikkeink
Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >A MOL Campus mindkét étterme, a Virtu és a Zazie is Michelin ajánlást kapott
Mindössze egy évvel a megnyitásukat követően a MOL Campus mindkét…
Tovább olvasom >