Helyzetkihasználás
A vendéglátásban egyre nagyobb szerepet kapnak a benzinkutak, így mind komolyabb konkurenciájává válnak egyéb vendéglátóhely-típusoknak.
A cikk a Trade magazin 2024/12-2025/01. lapszámában olvasható.
A benzinkutak látogatóinak többségét azok a fiatalabb korosztályok teszik ki, amelyek étkezési és ivási szokásainak köszönhetjük a snackification (nevezzük elsnackesedésnek) folyamatát; szívesen „falatoznak” naponta akár többször is a főétkezések mellett, vagy inkább helyett. Ez a jövő nagy lehetősége! – hangzott el az Institute of Culinary Arts novemberi konferenciáján a Shell szakemberének szájából. A szakemberek érvei szerint nincs más vendéglátóhely, ahová ilyen nagy gyakorisággal érkezik potenciális vendégközönség. Naponta autók milliói haladnak el a benzinkutak mellett, csak rá kell venni őket a megfelelő ajánlatokkal, hogy megálljanak és fogyasszanak.
A Shell olyan adatokat tett közzé, amelyek szerint a lánc töltőállomásainál az ételértékesítés évi 1 milliárd eurót tesz ki világszerte, ehhez jön még 250 millió euró a kávéból. //
Kapcsolódó cikkeink
Patikán innen és túl
A vény nélküli gyógyhatású készítmények és étrend-kiegészítők piaca az utóbbi…
Tovább olvasom >Kenőmájasok továbbgondolva
Ha nem is központi, de tradicionális kelléke a magyar étkezésnek…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Eventrend – megvan az itthoni vendéglátóipari költés lélektani határa – kutatás és elemzés
Többek között ez is kiderül abból a reprezentatív kutatásból, amely…
Tovább olvasom >Franciaországot 100 millió külföldi turista kereste fel tavaly
Franciaország 100 millió külföldi látogatót fogadott 2024-ben, a párizsi olimpiai…
Tovább olvasom >