A Tesco kiírta idei pályázatát „Az év támogatottja 2011” elnevezésű programjára

Szerző: trademagazin Dátum: 2011. 03. 04. 10:35

Idén kilencedik alkalommal hirdeti meg a Tesco „Az év támogatottja” elnevezésű programját Magyarországon, amely hátrányos helyzetű társadalmi csoportok támogatását, illetve helyzetük javítását célzó programok felkarolását tűzte ki céljául. A 20 millió forintos keretösszegű támogatás az egyik legnagyobb egyösszegű vállalati adomány hazánkban. Az idei „Az év támogatottja” címre március 31-éig lehet pályázni.

A Tesco 2011. március 31-éig várja a program alapelveivel összhangban működő kiemelten közhasznú szervezetek, egyesületek, alapítványok pályázatait. Az előző évekhez hasonlóan ezúttal is olyan projekt támogatása a cél, amely elősegíti a hátrányos helyzetű társadalmi csoportok életminőségének javítását, illetve társadalmi integrációját. Az adományt a Tesco egy már működő, vagy a pályázat keretében új kezdeményezésként megvalósítandó programhoz nyújtja. Az idei pályázat támogatására rendelkezésre álló keretösszeg 20 millió Ft.

„Az év támogatottja 2011” programra olyan pályázók jelentkezését várják elsősorban a kiírók, melyek egy éves időtartamot lefedő akciótervvel és annak megvalósításhoz nélkülözhetetlen országos kapcsolatrendszerrel rendelkeznek.

A részletes pályázati kiírás, valamint az adatlap letölthető a Tesco honlapjáról http://azevtamogatottja.tesco.hu/, továbbá a www.niok.hu, valamint a www.pafi.hu pályázatfigyelő weboldalról. A Tesco honlapján a vállalat filozófiájáról és vállalati felelősségvállalási tevékenységéről is találhatnak bővebb információt az érdeklődők.

A Tesco „Az év támogatottja” elnevezésű programja 2003-ban indult útjára Magyarországon. Az első évben a vállalat hat város tizenöt intézményének segített adományt gyűjteni a Nemzetközi Gyermekmentő Szolgálat segítségével, míg 2004-ben kilenc város tizenhárom gyermekintézményét támogatta az Aranyág Alapítványon keresztül. 2005-ben a Mosoly Alapítvány segítségével a gyermekek lelki rehabilitációjához járult hozzá az áruházlánc. 2006 és 2009 között a Kézenfogva Alapítvány, a Salva Vita Alapítvány és az Ability Park nyerte el a Tesco támogatását. A vállalat 2009-ben ismét a Mosoly Alapítvány programját támogatta, melynek célja a súlyosan beteg, illetve nehéz szociális körülmények között élő gyermekek testi és lelki egészségének megerősítése volt. A tavalyi évben a Tesco az Ability Parkkal indított közös roadshow-t annak érdekében, hogy az Ability Park által bemutatott játékokkal segítse a fogyatékos emberek társadalmi beilleszkedését és elfogadását.

Kapcsolódó cikkeink