Távozik az egyik legnagyobb kézműves sörfőzde első embere
James Watt, a BrewDog kézműves sörfőzde társalapítója és vezérigazgatója, 17 év után távozik vezetői pozíciójából, átadva helyét James Arrow operatív igazgatónak. Watt azonban nem hagyja el teljesen a vállalatot; egy újonnan létrehozott nem ügyvezető igazgatói szerepkörben folytatja, és mint „kapitány és társalapító”, stratégiai tanácsadóként is részt vesz a cég jövőjének alakításában. Watt távozási szándékát már tavaly jelezte az igazgatótanácsnak, hogy több időt fordíthasson más projektekre és érdeklődési területekre, miközben a cégben lévő 21 százalékos részesedését is megtartja.
A BrewDog, amely a világ egyik legismertebb kraftsörgyártója, korábban több vitás esemény kapcsán került a figyelem középpontjába. A vállalaton belüli munkahelyi kultúra kapcsán megjelent nyílt levelekre reagálva a cég kijelentette, hogy hallja és érti az aggodalmakat, és a levél megjelenése óta változtatásokat eszközölt a vállalati kultúrában. Watt bocsánatot kért a korábbi hibákért és elismerte, hogy változásokra volt szükség.
A BrewDog jelentős növekedést ért el Watt vezetése alatt, egy fraserburghi garázsból indult vállalkozásból vált globális kézműves sörfőzdévé, amely jelenleg 2530 embert foglalkoztat világszerte, több mint 120 bárban és négy sörfőzdében. Allan Leighton, a BrewDog elnöke méltatta Watt eredményeit és örömét fejezte ki, hogy a volt vezérigazgató továbbra is hozzájárulhat a vállalat sikeréhez. Watt távozása egy új fejezet kezdetét jelentheti a BrewDog történetében, miközben továbbra is fontos szerepet tölt be a cég jövőbeli irányának meghatározásában – írja a Daily Mail.
Kapcsolódó cikkeink
Történelmi mélyponton a sörfogyasztás Csehországban
Történelmi mélypontra került 2023-ban a sörfogyasztás Csehországban. A csehországi sörgyárak…
Tovább olvasom >Lehetőséget lát az AB InBev a „felnőtt üdítőitalokban”
Az AB InBev egyedülálló lehetőséget lát 0,0%-os portfoliójának építésében a…
Tovább olvasom >Az alkoholmentes sörökre és a prémium kategóriára fókuszál a magyar sörpiac
A magyar sörpiac jelentős változásokat mutat az alkoholmentes és a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Az euróövezeti infláció 2,4 százalék volt március után áprilisban is
Az előzetesen közölttel összhangban március után áprilisban is 2,4 százalék…
Tovább olvasom >Új elnökségi tagokat választott a Magyar Marketing Szövetség
A szakma meghatározó szervezete, a Magyar Marketing Szövetség (MMSZ) május…
Tovább olvasom >Minden szempontból meggyőzően teljesített az idei EuroCIS
A kiskereskedelem jövője a technológiáról és az innovációról szól, amelynek…
Tovább olvasom >