A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt
A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott végre Clubcard hűségprogramjában, miután jogi vitába keveredtek a Lidl-lel. Az ügy középpontjában a Clubcard promóciós anyagainak dizájnja állt, mely hasonlóságot mutatott a Lidl logójával. A bíróság döntése után a Tesco megváltoztatta a logót, amely már látható a mobilalkalmazásban.
Az új dizájn egy négyzet és téglalap alakú motívum, amely sárga és kék színkombinációt használ. A hűségprogram továbbra is több mint 8000 termék esetében kínál árkedvezményeket, hetente 8000 ajánlattal.
A jogi perpatvar 2020-ban kezdődött, amikor a Lidl pert indított a Tesco ellen a hasonló logó miatt. A bíróságok a Lidl javára döntöttek, és a Tesco kötelezettséget vállalt a logó frissítésére. Ezen túlmenően, a Tesco bevezette az egységárak feltüntetését Clubcard árcéduláknál is, hogy könnyebben összehasonlíthassák az árakat a vásárlók.
A Clubcard program továbbra is pontgyűjtést tesz lehetővé, amely beváltható élelmiszer- vagy más jutalomutalványokra üzletekben vagy partnereknél. A változásokkal a Tesco továbbra is elkötelezett vásárlói iránt, miközben igyekszik megfelelni a jogi kötelezettségeknek és versenyképes maradni a piacon.
Kapcsolódó cikkeink
Óriási befektetésen van túl a Lidl
A Lidl bejelentette, hogy Krizben, Zágráb közelében nyitotta meg legújabb…
Tovább olvasom >A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet be
A Tesco az Expressz üzleteiben olcsóbb saját márkás termékeket vezet…
Tovább olvasom >Jól halad a Tesco a fenntarthatósági projekttel
A Tesco elkötelezett a fenntartható működés iránt, és ambiciózus célokat…
Tovább olvasom >További cikkeink
K&H: jól látszik az inflációs anomália, mást érzékelnek a vásárlók
Hiába fékezett nagyot az infláció, a K&H biztos jövő felmérésének…
Tovább olvasom >Újrahasznosítható szupermarketet épít az Edeka
Németország vezető üzletlánca, az Edeka fenntartható „Triqbriq fa építési rendszert”…
Tovább olvasom >Az anyák napi költések összege elérheti a 33,5 milliárd dollárt az USA-ban
A National Retail Federation (NRF) és a Prosper Insights &…
Tovább olvasom >