A Tesco Clubcard programja jelentős változásokon megy keresztül jogi perpatvar miatt

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 04. 16. 11:21

A The Sun jelentése szerint a Tesco komoly változtatásokat hajtott végre Clubcard hűségprogramjában, miután jogi vitába keveredtek a Lidl-lel. Az ügy középpontjában a Clubcard promóciós anyagainak dizájnja állt, mely hasonlóságot mutatott a Lidl logójával. A bíróság döntése után a Tesco megváltoztatta a logót, amely már látható a mobilalkalmazásban.

Az új dizájn egy négyzet és téglalap alakú motívum, amely sárga és kék színkombinációt használ. A hűségprogram továbbra is több mint 8000 termék esetében kínál árkedvezményeket, hetente 8000 ajánlattal.

A jogi perpatvar 2020-ban kezdődött, amikor a Lidl pert indított a Tesco ellen a hasonló logó miatt. A bíróságok a Lidl javára döntöttek, és a Tesco kötelezettséget vállalt a logó frissítésére. Ezen túlmenően, a Tesco bevezette az egységárak feltüntetését Clubcard árcéduláknál is, hogy könnyebben összehasonlíthassák az árakat a vásárlók.

A Clubcard program továbbra is pontgyűjtést tesz lehetővé, amely beváltható élelmiszer- vagy más jutalomutalványokra üzletekben vagy partnereknél. A változásokkal a Tesco továbbra is elkötelezett vásárlói iránt, miközben igyekszik megfelelni a jogi kötelezettségeknek és versenyképes maradni a piacon.

Címkék: , , ,

Kapcsolódó cikkeink