A termékek „valós árát” bemutató kampányt indít a Penny
A német Penny kiskereskedelmi lánc a Nürnbergi Műszaki Egyetemmel és a Greifswaldi Egyetemmel együttműködésben egyhetes kampányt indít, amelyben a termékek „valós árát” kívánja megmutatni.
Július 31. és augusztus 5. között mind a 2150 Penny-üzletben kilenc kiválasztott termék esetében a kiszámított „valós ár” kerül felszámolásra a „Wahren Kosten” kampány keretében. A kiskereskedő az aktuális piaci ár és a „valós ár” közötti különbözetet jótékonysági célra adományozza. A kezdeményezéssel az REWE Csoport leányvállalata egy, az élelmiszerárakról szóló széles körű vita alapját kívánja megteremteni.
Az áruk előállítása és fogyasztása hatással van a környezetre. Ezek az értékláncban keletkező környezeti költségek láthatatlanok, így a termékek, szolgáltatások és az élelmiszerek fogyasztói árában egyáltalán nem, vagy csak részben tükröződnek – mondta el a kiskereskedő.
Kapcsolódó cikkeink
Országos sikert arat a PENNY és a Munch élelmiszermentő kezdeményezése
2024 februárjától kezdve a PENNY üzleteiben országszerte elérhetővé váltak a…
Tovább olvasom >Budapest szívében nyitott üzletet a PENNY
A belváros egyik legforgalmasabb pontján, a Nyugati Pályaudvar közvetlen közelében…
Tovább olvasom >Így alakul a PENNY-üzletek nyitvatartása május első hetében
Május 1-jén, szerdán a PENNY Magyarországon működő mind a 233…
Tovább olvasom >További cikkeink
Neubauer Katalin: Bízunk abban, hogy most már visszatérhet a kiskereskedelem a régi, Covid előtti mederbe
2023 márciusa újabb jelentős fordulatot hozott a magyar kiskereskedelmi szektorban,…
Tovább olvasom >Baromfi Világnap: május 10-e a baromfis szakma ünnepe
Magyar kezdeményezésre május 10-én ünnepli a baromfis szakma a Baromfi…
Tovább olvasom >NGM: az exportpiacok gyengélkedése továbbra is rontja az ipar teljesítményét
A Központi Statisztikai Hivatal adatai alapján 2024 márciusában a naptárhatástól…
Tovább olvasom >