A Tender’lish márkával debütál a FrieslandCampina az Egyesült Királyság húsmentes piacán
Az európai tejipari óriás, a FrieslandCampina először lépett az Egyesült Királyságban a húshelyettesítők piacára egy új alternatív csirkehús termékcsaláddal. A Tender’lish márka október elejétől kapható a brit élelmiszerüzletekben.
A holland tejipari szövetkezet szerint a termékcsalád már jól teljesített Belgiumban, Németországban és Hollandiában, és mostantól „központi szerepet kap a vállalatnak a húsmentes kategória felvirágoztatására irányuló stratégiájában az Egyesült Királyságban” – közölte a cég a The Grocer című lapnak adott nyilatkozatában.
Az alternatív csirkehús 60%-ban sovány tejből készül, ezért vegán fogyasztók számára nem alkalmas. A márka szerint azonban a terméket tejtartalma minőségi fehérje- és kalciumforrássá teszi. Ennek az alapanyagnak köszönhetően a termék szaftosabb és textúrája a valódi csirkehúsban található rostrétegekre hasonlít. A termékcsalád állítólag rostban és vasban gazdag.
A Tender’lish bevezetését a szigetországban egy 2024-ben 2 millió font értékű ATL-kampány támogatja a bolti aktivációk, a kóstoltatás, valamint a közösségi és digitális marketingtevékenységek mellett.
A bevezetés révén egy nagy tejipari vállalat tett lépést a húsmentes kategória felé a tejtermékeket kulcsfontosságú alapanyagként használva. A Lactalis UK & Ireland a múlt hónapban vezette be a Seriously Cheese Burgers termékcsaládot, amellyel célja, hogy a fogyasztóknak a hagyományos hamburgerekre vegetáriánus alternatívát kínáljon.
Kapcsolódó cikkeink
Nagy István: el kell nyernünk a fogyasztók bizalmát
Az agrárágazatot érintő fejlesztések mellett el kell nyernünk a fogyasztók…
Tovább olvasom >55 millió dollárt költ a brazil tejgyártásba a Lactalis
A francia Lactalis 55,3 millió dolláros (313 millió reálos) beruházással…
Tovább olvasom >Csökkenti a borcsomagolás mennyiségét az Aldi az Egyesült Királyságban
Az Aldi brit leányvállalata 2024 végéig megszünteti a saját márkás,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly veszélybe kerülhetnek a magyar élelmiszergyártók az árrésstop miatt
Az árrésstop bevezetése nyomán eddig szigorúan titkolt információk kerültek nyilvánosságra:…
Tovább olvasom >Zsigó Róbert: az árrésstoppal érintett élelmiszereknek átlagosan 17,7 százalékkal csökkent az ára
Az árrésstop egy hete lépett életbe, az érintett élelmiszereknek átlagosan…
Tovább olvasom >NAV: a webáruházak sem bújhatnak ki a kiskereskedelmi adó megfizetése alól
A kiskereskedelmi adót a webáruházaknak is fizetniük kell, ha az…
Tovább olvasom >