A Tender’lish márkával debütál a FrieslandCampina az Egyesült Királyság húsmentes piacán
Az európai tejipari óriás, a FrieslandCampina először lépett az Egyesült Királyságban a húshelyettesítők piacára egy új alternatív csirkehús termékcsaláddal. A Tender’lish márka október elejétől kapható a brit élelmiszerüzletekben.
A holland tejipari szövetkezet szerint a termékcsalád már jól teljesített Belgiumban, Németországban és Hollandiában, és mostantól „központi szerepet kap a vállalatnak a húsmentes kategória felvirágoztatására irányuló stratégiájában az Egyesült Királyságban” – közölte a cég a The Grocer című lapnak adott nyilatkozatában.
Az alternatív csirkehús 60%-ban sovány tejből készül, ezért vegán fogyasztók számára nem alkalmas. A márka szerint azonban a terméket tejtartalma minőségi fehérje- és kalciumforrássá teszi. Ennek az alapanyagnak köszönhetően a termék szaftosabb és textúrája a valódi csirkehúsban található rostrétegekre hasonlít. A termékcsalád állítólag rostban és vasban gazdag.
A Tender’lish bevezetését a szigetországban egy 2024-ben 2 millió font értékű ATL-kampány támogatja a bolti aktivációk, a kóstoltatás, valamint a közösségi és digitális marketingtevékenységek mellett.
A bevezetés révén egy nagy tejipari vállalat tett lépést a húsmentes kategória felé a tejtermékeket kulcsfontosságú alapanyagként használva. A Lactalis UK & Ireland a múlt hónapban vezette be a Seriously Cheese Burgers termékcsaládot, amellyel célja, hogy a fogyasztóknak a hagyományos hamburgerekre vegetáriánus alternatívát kínáljon.
Kapcsolódó cikkeink
Ír ínyencség lett a világ legjobb sótlan vaja
Nem minden vaj egyforma – ezt bizonyítja a világ egyik…
Tovább olvasom >Feltámadt a túró: újra hasít az amerikai tejipar
Közel húsz éve tartó csökkenés után újra felfelé ível a…
Tovább olvasom >On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Fidelity felmérés: A befektetők dacolnak az általános bizonytalansággal
A globális rendszerek átrendeződésével a befektetőknek olyan környezetben kell eligazodniuk,…
Tovább olvasom >Századvég: az aszály hajtotta fel a júliusi élelmiszerárakat
Júliusban az éves infláció 4,3 százalékra lassult, havi összevetésben azonban…
Tovább olvasom >Többmilliárdos kárt okoznak évente Magyarországon a hamisított élelmiszerek és italok
Csak Magyarországon évente közel 16 milliárd forintos bevételkiesést és több…
Tovább olvasom >