A Svetofor új üzletformátummal jelentkezik Szerbiában
Az orosz keménydiszkont, a Svetofor Szerbiában új üzletformátumot vezet be. A cég korábban a MERE márka alatt már nyitott két üzletet az országban. A Kruševacban nyitott új szupermarket eladótere 1150 nm, míg a szabadkai üzlet 1200 nm-en várja vásárlóit.
A koronavírus-járvány miatti korlátozások okán pillanatnyilag mindkét üzlet szűk, mindössze 40 helyi termelőtől beszerzett 400 termékből álló választékot kínál.
A Svetofor célja 1500 – főként Oroszországból és Fehéroroszországból származó – élelmiszer és háztartási cikkből álló kínálat és a konkurenciánál 20%-kal alacsonyabb árak biztosítása.
Kapcsolódó cikkeink
80 millió svájci frankot invesztált a Nestlé szerbiai üzemébe
Nyolcvan millió svájci frankot (83,4 millió eurót) ruházott be a…
Tovább olvasom >Megszólalt az Országos Kereskedelmi Szövetség főtitkára az orosz Mere magyarországi terjeszkedésével kapcsolatban
Sokakat meglepett, hogy egy április eleji hír szerint a szibériai…
Tovább olvasom >Oroszországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése és csökkent a munkanélküliség februárban
Oroszországban gyorsult a kiskereskedelmi forgalom növekedése éves szinten februárban, amikor…
Tovább olvasom >További cikkeink
Magyarországon évente mintegy kétmillió tonna élelmiszer-hulladék keletkezik
Az indokolatlan fogyasztás környezeti veszélyeire és a hulladékok újrahasznosításának fontosságára…
Tovább olvasom >„Kukába az élelmiszerpazarlással” – plakáttervező pályázatot hirdet a Nébih Maradék nélkül programja
A Fenntarthatósági Témahét alkalmából „Kukába az élelmiszerpazarlással” címmel indít plakáttervező…
Tovább olvasom >Több mint 200 üzlettel bővül a Rossmann
Üzlethálózatának bővítésére és modernizálására több száz millió eurót fordít az…
Tovább olvasom >