A strapabíró és átlátszó csomagolás a nyerő – eredmények a levesbetét száraztészta Termékmustrán
Megkérdeztük a bírálókat a levesbetét száraztészta Termékmustra során, hogy tészta vásárlásakor mennyire tartják fontosnak a csomagolást, a kiszerelést, illetve azt is, hogy mi alapján választják ki a számukra legmegfelelőbb terméket. Kiderült, hogy még mindig a minőség a legfőbb tényező.
A bírálók a különböző szempontokat 1-től 5-ig tartó skálán pontozták. Véleményük alapján elmondható, hogy száraztészta vásárlásánál a legfontosabb a magas minőség és a hazai termék preferálása, míg a csomagolás csak az 5. legfontosabb tulajdonság.
A csomagolástípusokat megvizsgálva a dobozos és a zacskós változat közül választhattak a válaszadók, amelyek közül a zacskós száraztészta a kedveltebb típus
A csomagolás fontos része az élelmiszernek, mert amellett, hogy védelmet nyújt, a rajta lévő információk alapján segítheti a legmegfelelőbb termék kiválasztását. A teszt eredményei alapján a száraztészta esetében a legfontosabb szempont a strapabíró és az átlátszó csomagolás, illetve lényegesnek ítélték a válaszadók azt is, hogy megtalálható legyen rajta a főzési útmutató. A válaszok alapján a legkevésbé mérvadó a csomagolás külső megjelenése, valamint a típusa.
Manapság egyre többen odafigyelnek a környezettudatosságra
Ennek következményeként létrejöttek a csomagolásmentes boltok, ahol sokféle termék mellett száraztészták is kaphatóak. De vajon fontos-e annyira a környezetbarát szemlélet, hogy hajlandóak legyünk lemondani a csomagolásról? A kérdőív segítségével megpróbáltuk erre is megtalálni a választ. A megkérdezettek többsége, 28,95 %-a nem szívesen vásárolna száraztésztát csomagolásmentes boltban és csak 10,53 % élne a csomagolásmentesség lehetőségével.
Nébih
Kapcsolódó cikkeink
AM: megvannak a téli szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés első eredményei
Az élelmiszerbiztonság és a fogyasztók védelme 2024 téli ünnepi időszakában…
Tovább olvasom >Mindent egy helyről: karácsonyi ajándékért is érdemes elmenni az Auchanba
Év végén a megszokottnál nemcsak többet vásárolunk, hanem aki teheti,…
Tovább olvasom >Az élelmiszeripar jövője: a vállalatok 50%-a fenntartható megoldások bevezetését tűzi ki célul – A Tetra Pak felmérés eredményei
Az élelmiszergyártás továbbra is energiaigényes folyamatokra és fosszilis tüzelőanyagokra támaszkodik,…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: a kormány teljesítette vállalását, 2024-ben 3,7 százalékra mérséklődött az infláció, ami 2025- ben még tovább, 3,2 százalékra csökken
A kormány teljesítette vállalását, 2023-ban letörte, 2024-ben pedig alacsony szinten…
Tovább olvasom >KSH: decemberben 4,6 százalékkal, 2024-ben átlagosan 3,7 százalékkal haladták meg az árak az előző évi azonos időszaki értékeket
2024. decemberben a fogyasztói árak átlagosan 4,6 százalékkal haladták meg az…
Tovább olvasom >A Shell Hungary felmérése új trendeket mutat a digitális vásárlás terén
Az okostelefonok mindennapi életünk szerves részévé váltak, a Shell Hungary…
Tovább olvasom >