A SPAR Csoport a kedvenc frisshús kiskereskedelmi lánc Magyarországon
A Scores Group piackutatása szerint a kiskereskedelmi láncok közül a SPAR Csoport áruházait kedvelik a legtöbben, ha hústermék vásárlásáról van szó. A SPAR, több mint 15 éve saját húsüzemet is működtet Magyarországon, a lakosság minőségi ellátása érdekében.
A SPAR Csoport áruházai lettek a kedvenc frisshús vásárlási helyszínek egy reprezentatív internetes kutatás szerint, amelyet a Scores Group végzett el a közelmúltban. A piackutatás a húsvásárlási szokásokat elemezte, a Magyarországon friss húst vásárló felnőtt lakosság tekintetében, amelyeket húspultból, hentes pultból kimérve, illetve előre csomagoltan az önkiszolgáló hűtőkből és hűtőládákból lehet megvásárolni. Az adatok egyértelműen azt mutatják, hogy a fel nem dolgozott nyers húsok tekintetében a SPAR-t részesítik előnyben a vásárlók országszerte, legyen szó sertésről, marháról, különböző szárnyasokról, vadhúsokról vagy egyéb húsokról, például nyúlról.
„A SPAR a hazai piacra lépése óta elkötelezett a minőségi húsok iránt, s kiemelt figyelmet fordít a magyar vásárlók friss hússal történő ellátására, hiszen a háztartások egyik legfontosabb fogyasztási cikkéről van szó. A kiskereskedelmi láncok közül a SPAR volt az első, amely önálló húsüzemet indított. A REGNUM Húsüzem és Oktatóközpontra az elmúlt 15 évben több mint 8 milliárd forintot költött a SPAR Csoport. A húsüzem közben nem csak szakmai központtá vált, de az ország egyik legmodernebb technológiával rendelkező húsfeldolgozó egysége is lett, ahol 2019-ben 2611 szarvasmarhát és 451 000 félsertést dolgoztak fel. A termelés volumene meghaladta a tavalyi üzleti évben a 39 850 tonnát, a magyar beszállítók aránya pedig a 80 %-ot”
– mondta Maczelka Márk, a SPAR kommunikációs vezetője.
A hús az egyik alapvető élelmiszerforrásunk, amely mind a fehérje, mind a nyomelemek, mind a vitaminok szempontjából lényeges eleme a táplálkozásunknak. A SPAR Csoport esetében a pultos hústermékek generálják a nagyobb forgalmat, de a vásárlói trendek egyre inkább megkövetelik az előre csomagolt, előre szeletelt védőgázas vagy vákuumos kényelmi termékek polcon tartását is.
Kapcsolódó cikkeink
Védjegyhasználati jog 19 SPAR Regnum terméknek
A SPAR 19 frisshús terméke nyerte el a Magyar Termék…
Tovább olvasom >A kommunikációs iparág közel 149 milliárd forintos visszaeséssel számolhat az idén
A Magyar Reklámszövetség és a Scores Group kutatóintézet kérdőíves kutatássorozatot…
Tovább olvasom >Nielsen: Ez itt a reklám helye
A következő elemzés a televíziós reklámokhoz kapcsolódó változásokat veszi górcső…
Tovább olvasom >További cikkeink
McDonald’s szívószálak az eBayen
Nagy visszhangot váltott ki, amikor a McDonald’s bejelentette, hogy a…
Tovább olvasom >Hasznos tanácsokkal segíti dolgozói egészségvédelmét a SPAR
Szakemberek közreműködésével készült egészségvédelmi kisokossal az áruházlánc több mint 13…
Tovább olvasom >Új gamer energiaitalok a HELL-től Itt a HELL Gamer Edition termékcsalád
Új termékcsaláddal jelentkezik a HELL ENERGY, kifejezetten a videojáték kedvelőkre…
Tovább olvasom >