A Shopify megnyitja első fizikai elárusítóhelyét
A kanadai Shopify webáruház tulajdonosa, a Shopify Inc bejelentette, hogy 2018 végén megnyitja első fizikai elárusítóhelyét. A helyszínt nem hozták nyilvánosságra.
A lépéssel elsősorban a platformjukat használó retail vállalatoknak szeretnének kedvezni, és újakat szerződtetni. Több fejlesztés is várható a közeljövőben, többek között a fizetési módok, logisztika és az áruvisszavétel/csere területén.
Kapcsolódó cikkeink
Egyesült Államok: A Z-generáció az ünnepekre nagyobb valószínűséggel vásárol ajándékokat a közösségi médián keresztül
Az előrejelzések szerint az Instagram és a Facebook lesznek az…
Tovább olvasom >A Shopify-jal együttműködve bővíti piacterét a Target
A Shopify kereskedők egy része, mint például a True Classic,…
Tovább olvasom >Már a zsebünkben is elférnek a webáruházak, és ezt ki is használjuk
Az okostelefonok szerepe évről évre egyre kiemelkedőbb az online vásárlások…
Tovább olvasom >További cikkeink
NGM: létrejön a Fogyasztóvédelmi Civil Fórum – erősíti együttműködését a Nemzetgazdasági Minisztérium a fogyasztóvédelmi egyesületekkel és a békéltető testületekkel
A fogyasztóvédelemért felelős Nemzetgazdasági Minisztérium (NGM) a magyar családok védelme…
Tovább olvasom >Megjelent a Magyar Konyha Top 150 Termelői Kalauza
Hazai kistermelőket, csúcsminőségű termékeiket – a húsok, gabonák, tejtermékek, szárnyasok…
Tovább olvasom >Magyar marketingigazgatót nevezett ki a Groupe SEB Közép-Európában
A Groupe SEB közép-európai központja kinevezte új marketingigazgatóját, Raskó Enikőt.…
Tovább olvasom >