A Pringles úgy fogy, mintha ingyen lenne
A Kellanova vállalat a Pringles iránti globális kereslet dinamikus növekedése miatt új gyárak építésébe kezdett Ázsiában és Mexikóban. A vállalat vezérigazgatója, Steve Cahillane elmondta, hogy minden egyes dobozt képesek értékesíteni, ezért tervezik új üzemek létrehozását az ázsiai piacon annak érdekében, hogy a globális piaci igényeknek megfeleljenek.
A Kellanova tulajdonosa más snack márkáknak is, mint például a Cheez-It, az RXBAR és az Eggo fagyasztott gofri. A vállalat több kihívással is küzd Észak-Amerikában, ahol az infláció és a vásárlók magatartásának változása miatt csökkent az élelmiszer-eladások volumene, és ezek a termékek így kevésbé népszerűek. Az utóbbi negyedévben több mint 6%-os volumencsökkenést tapasztaltak Észak-Amerikában és Európában is visszaesést jegyeztek fel.
A Kellanova az új beruházásokkal és stratégiai lépésekkel a globális piacon való pozícióját kívánja megerősíteni, reagálva a Pringles termékére irányuló növekvő keresletre.
Kapcsolódó cikkeink
Pringles Ketchupos ízesítésű snack
Megérkezett a legújabb Pringles-íz. A ketchupízű chipsekkel csípős, bizsergető csavarban…
Tovább olvasom >HiPP Mini zabszívek
A HiPP 2024-ben tovább bővíti snack szortimentjét, és bevezeti a…
Tovább olvasom >HiPP Müzliszeletek
A HiPP 2024-ben tovább bővíti snack szortimentjét és bevezeti a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nem füstöltek el a grillsajtok
Bár tavaly a grillsajtok piaca egy kisebb összeomlást élt át,…
Tovább olvasom >Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Speciális élelmiszerek toplistája: 1. Diabetikus, 2. Szénhidrátcsökkentett, 3. Laktózmentes
Együnk-e tojást, vagy nem ajánlott? Igyunk-e állati eredetű tejet, vagy…
Tovább olvasom >