A METRO a Torkos Csütörtök kiemelt partnereként idén is támogatja a hazai éttermeket
Hamarosan ismét elérkezik a magyar gasztronómia egyik várva várt eseménye, készülődhetnek a torkos vendégek és a torkoskodást kínáló vendéglátóhelyek, hiszen 2012. február 23-án a Magyar Turizmus Zrt. immár hetedik alkalommal rendezi meg a Torkos Csütörtök akciót. Az esemény stratégiai partnereként, valamint a magyar gasztronómia és vendéglátóipar elkötelezett híveként a METRO Kereskedelmi Kft. nagy beszállítói kedvezményekkel járul hozzá a hazai éttermek magas színvonalú kiszolgálásához.
A Torkos Csütörtök akció elsősorban az éttermi étkezések népszerűsítésére létrehozott hazai esemény, amelyhez a METRO Kereskedelmi Kft. évek óta csatlakozik magas színvonalú alapanyag-beszállítóként. Az országos népszerűségnek örvendő akcióban évről évre mintegy 200 ezer vendég és több mint ezer étterem vesz részt. A programhoz csatlakozó vendéglátóhelyek Torkos Csütörtök napján egész nap – teljes nyitva tartási idejük alatt – ’a la carte’ kínálatukból 50 százalékos kedvezményt biztosítanak vendégeiknek a számla végösszegéből.
A METRO a kedvező beszerzési árak, friss, minőségi alapanyagok biztosítása mellett anyagilag is hozzájárul az akció sikeréhez: a Torkos Csütörtököt megelőző egy hétben, 2012. február 16. és 23. között minden bruttó 75.000 forint értékű élelmiszervásárlás során egy bruttó 10.000 forint értékű METRO vásárlási utalványt ajándékoz professzionális partnerei számára, amely 2012. március 1-től vehető át és 2012. március 31-ig váltható be.
A METRO-partnerek a www.metro.hu oldalon tájékozódhatnak, illetve a www.torkoscsutortok.hu oldalon történő regisztrációval válnak jogosulttá a kedvezmény igénybevételére.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >A TikTok hódítója: Dubaji csokiőrület a Lidlben
A karácsonyi ünnepek közeledtével egyre nagyobb kereslet mutatkozik egy igazán…
Tovább olvasom >Az Auchan is beszállt a dubaji csokoládéversenybe
A karácsonyi szezon közeledtével már nemcsak a Lidl polcain támad…
Tovább olvasom >