A megbízhatóság a kulcsszó a METRO-nál
A METRO immár 25 éve dolgozik azon, hogy hozzájáruljon partnerei – elsősorban a magyar HoReCa-szektor képviselői – üzleti sikereihez.
2018 a saját márkák éve volt az áruházláncnál. Két új brandjüket, a csúcsgasztronómiai alapanyagokat is kínáló METRO Chefet, valamint a konyhai és tálaláshoz szükséges eszközöket, tisztítószereket magába foglaló METRO Professionalt kifejezetten a HoReCa-szektor igényeire szabták. A METRO teljes forgalmának 21 százalékát a saját márkás termékek teszik ki.

Horváth Imre
ügyvezető igazgató
METRO
– A saját márkás portfóliónk kialakításakor az volt a célunk, hogy az alapvető, mindennapi igényeket kielégítő alapanyagok mellett megjelenjenek a kényelmi, konyhakész, időtakarékos megoldások, csúcsgasztronómiai és biotermékek. Ezenkívül felelős vállalatként bevettünk a választékunkba alternatív megoldást jelentő lebomló árucikkeket is – mondja Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója. – Nagy figyelmet fordítunk a folyamataink ellenőrzésére. Négypontos minőségi garanciát vállalunk termékeinkre, és odafigyelünk, hogy minden szabályozott gyártással készüljön.
A kiszállítás területén is nagy lépést tett előre az áruházlánc. A METRO Max újgenerációs szolgáltatást ma már több mint 30 ezer vásárló veszi igénybe. A 20 százalékos éves növekedést meghaladó HoReCa-kiszállítás megkövetelte a hatékony országos lefedettséget és egy flexibilis, modern autópark kialakítását, így a közel 6000 termékből álló választék kiváló minőségben, szigorú nyomkövetés mellett juthat el a vevőkhöz.
Fejlesztéseinek, a kiváló minőségnek és professzionális szolgáltatásainak köszönhetően a METRO még a Michelin-csillagos éttermek bizalmát is kiérdemelte.
A NÉBIH szupermenta programjának díját is elnyerte a vállalat, bizonyítékául annak, hogy az áruházlánc a legszigorúbb ellenőrzéseken is remekül teljesített. Széles körű kínálatát ráadásul 1384 különböző beszállító biztosítja, amelynek 90 százaléka magyar.
A fejlesztések 2019-ben is folytatódnak, a METRO továbbra is azon dolgozik, hogy partnerei üzleti sikerét támogassa, és a HoReCa-szektorra szabott szolgáltatásrendszerét szélesítse. //
Kapcsolódó cikkeink
Új éttermi szolgáltatást vezetett be a Munch
Elindult a Munch Club, amely exkluzív éttermi 1+1 Dealekkel és…
Tovább olvasom >Gourmet kaland útközben is: megújult az OMV VIVA nyári gasztrokínálata
A nyár nemcsak a szabadságról és a napsütésről szól, hanem…
Tovább olvasom >Így áll össze a vidék gasztronómiai térképe – itt a Dining Guide TOP30 vidéki étteremlistája
A Dining Guide 2005 óta minden évben elkészíti Magyarország legrangosabb…
Tovább olvasom >További cikkeink
Krisán László: A stabilizáció az első lépés, de a versenyképességhez új válaszokra van szükség
A vállalkozások számára 2024 a stabilizáció időszaka volt – de…
Tovább olvasom >Árnyékban nehéz növekedni
Tavaly is folytatódott a polikrízisek kora, „a nemzetközi helyzet fokozódott”,…
Tovább olvasom >Éder Tamás: „A cél a hatékonyság fokozása, a robotizált és automatizált technológiák elterjesztése”
A hazai élelmiszeripar 2025-ben is a korábbi évek kihívásait görgeti…
Tovább olvasom >