A megbízhatóság a kulcsszó a METRO-nál
A METRO immár 25 éve dolgozik azon, hogy hozzájáruljon partnerei – elsősorban a magyar HoReCa-szektor képviselői – üzleti sikereihez.
2018 a saját márkák éve volt az áruházláncnál. Két új brandjüket, a csúcsgasztronómiai alapanyagokat is kínáló METRO Chefet, valamint a konyhai és tálaláshoz szükséges eszközöket, tisztítószereket magába foglaló METRO Professionalt kifejezetten a HoReCa-szektor igényeire szabták. A METRO teljes forgalmának 21 százalékát a saját márkás termékek teszik ki.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2019/07/Horv_th_Imre_METRO.jpg)
Horváth Imre
ügyvezető igazgató
METRO
– A saját márkás portfóliónk kialakításakor az volt a célunk, hogy az alapvető, mindennapi igényeket kielégítő alapanyagok mellett megjelenjenek a kényelmi, konyhakész, időtakarékos megoldások, csúcsgasztronómiai és biotermékek. Ezenkívül felelős vállalatként bevettünk a választékunkba alternatív megoldást jelentő lebomló árucikkeket is – mondja Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója. – Nagy figyelmet fordítunk a folyamataink ellenőrzésére. Négypontos minőségi garanciát vállalunk termékeinkre, és odafigyelünk, hogy minden szabályozott gyártással készüljön.
A kiszállítás területén is nagy lépést tett előre az áruházlánc. A METRO Max újgenerációs szolgáltatást ma már több mint 30 ezer vásárló veszi igénybe. A 20 százalékos éves növekedést meghaladó HoReCa-kiszállítás megkövetelte a hatékony országos lefedettséget és egy flexibilis, modern autópark kialakítását, így a közel 6000 termékből álló választék kiváló minőségben, szigorú nyomkövetés mellett juthat el a vevőkhöz.
Fejlesztéseinek, a kiváló minőségnek és professzionális szolgáltatásainak köszönhetően a METRO még a Michelin-csillagos éttermek bizalmát is kiérdemelte.
A NÉBIH szupermenta programjának díját is elnyerte a vállalat, bizonyítékául annak, hogy az áruházlánc a legszigorúbb ellenőrzéseken is remekül teljesített. Széles körű kínálatát ráadásul 1384 különböző beszállító biztosítja, amelynek 90 százaléka magyar.
A fejlesztések 2019-ben is folytatódnak, a METRO továbbra is azon dolgozik, hogy partnerei üzleti sikerét támogassa, és a HoReCa-szektorra szabott szolgáltatásrendszerét szélesítse. //
Kapcsolódó cikkeink
Problémák és megoldások
Az MVI a Nemzetgazdasági Minisztérium Turisztikai Tanácsadó Testületének kérésére összeállította…
Tovább olvasom >Koktélkifestő
A koktélok, kávék, desszertek ízesítésére használt szirupok és szörpök szó…
Tovább olvasom >A polcon vár az ebéded
Convenience, azaz kényelmi terméket azért vásárolunk, hogy az ételkészítés munkájának…
Tovább olvasom >További cikkeink
A játékosok felelősségtudatának támogatása felülírja a profitelvárásokat is!
Ezzel a fontos gondolattal zártuk interjúnkat Bánhegyi Zsófiával, a Szerencsejáték…
Tovább olvasom >Megvalósuló tervek
Közel egy éve tölti be a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih)…
Tovább olvasom >Kiemelten fontos az ágazati szereplők összefogása
Számos fejlesztés valósulhat meg a megnyíló jelentős fejlesztési források révén,…
Tovább olvasom >