A megbízhatóság a kulcsszó a METRO-nál
A METRO immár 25 éve dolgozik azon, hogy hozzájáruljon partnerei – elsősorban a magyar HoReCa-szektor képviselői – üzleti sikereihez.
2018 a saját márkák éve volt az áruházláncnál. Két új brandjüket, a csúcsgasztronómiai alapanyagokat is kínáló METRO Chefet, valamint a konyhai és tálaláshoz szükséges eszközöket, tisztítószereket magába foglaló METRO Professionalt kifejezetten a HoReCa-szektor igényeire szabták. A METRO teljes forgalmának 21 százalékát a saját márkás termékek teszik ki.

Horváth Imre
ügyvezető igazgató
METRO
– A saját márkás portfóliónk kialakításakor az volt a célunk, hogy az alapvető, mindennapi igényeket kielégítő alapanyagok mellett megjelenjenek a kényelmi, konyhakész, időtakarékos megoldások, csúcsgasztronómiai és biotermékek. Ezenkívül felelős vállalatként bevettünk a választékunkba alternatív megoldást jelentő lebomló árucikkeket is – mondja Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. ügyvezető igazgatója. – Nagy figyelmet fordítunk a folyamataink ellenőrzésére. Négypontos minőségi garanciát vállalunk termékeinkre, és odafigyelünk, hogy minden szabályozott gyártással készüljön.
A kiszállítás területén is nagy lépést tett előre az áruházlánc. A METRO Max újgenerációs szolgáltatást ma már több mint 30 ezer vásárló veszi igénybe. A 20 százalékos éves növekedést meghaladó HoReCa-kiszállítás megkövetelte a hatékony országos lefedettséget és egy flexibilis, modern autópark kialakítását, így a közel 6000 termékből álló választék kiváló minőségben, szigorú nyomkövetés mellett juthat el a vevőkhöz.
Fejlesztéseinek, a kiváló minőségnek és professzionális szolgáltatásainak köszönhetően a METRO még a Michelin-csillagos éttermek bizalmát is kiérdemelte.
A NÉBIH szupermenta programjának díját is elnyerte a vállalat, bizonyítékául annak, hogy az áruházlánc a legszigorúbb ellenőrzéseken is remekül teljesített. Széles körű kínálatát ráadásul 1384 különböző beszállító biztosítja, amelynek 90 százaléka magyar.
A fejlesztések 2019-ben is folytatódnak, a METRO továbbra is azon dolgozik, hogy partnerei üzleti sikerét támogassa, és a HoReCa-szektorra szabott szolgáltatásrendszerét szélesítse. //
Kapcsolódó cikkeink
Hogy iszod a kávét, rázva vagy keverve?
Egyre több szín, egyre meglepőbb ízek – még mindig növekszik…
Tovább olvasom >Spárgaszezon indul Magyarországon: exportnagyhatalom vagy gasztronómiai lehetőség?
Miközben Nyugat-Európában tavaszi csemegeként ünneplik, itthon még mindig csak szűk…
Tovább olvasom >További cikkeink
Parázs helyzet
Az elmúlt évek inflációs hatása és az alapvető szükségletek drasztikus…
Tovább olvasom >Minőség a rácsokon
A hozzáadott érték, a prémium minőség, a kényelmi szempontok újra…
Tovább olvasom >