A MediaMarkt Magyarország ügyvezetője szerint a Temu árelőnnyel csábít, de hosszú távon nem építhet stabil vásárlói lojalitást

Szerző: Trademagazin Dátum: 2024. 04. 16. 11:59

Szilágyi Gábor, a MediaMarkt Magyarország ügyvezetője figyelmeztetett a Temuhoz hasonló webshopok árelőnyének megtévesztő voltára és hosszú távú fenntarthatatlanságára a Forbes beszámolója szerint.

Szilágyi rámutatott, hogy bár a Temu gyorsan növekvő jelenléte érezhető a piac egyes szegmenseiben, ő továbbra is a megbízható kereskedőket részesíti előnyben. A Temu webshop Magyarországon rövid idő alatt jelentős piaci részesedést szerzett, különösen az olcsóbb árszegmensben. Azonban Szilágyi hangsúlyozta, hogy vállalatuk fő profilja továbbra is a nagyobb értékű műszaki cikkek forgalmazása, így bár versenytársak, de profiljuk egészen más.

Az ügyvezető szerint hosszú távon nehéz fenntartani az agresszív marketingstratégiát és árazást, amit a Temu jelenleg képvisel. Inkább az omnichannel kereskedelmi modell, vagyis a többcsatornás értékesítés lehet az effektív védekezés módja a globális e-kereskedelmi óriásokkal szemben. Ezáltal a MediaMarkt mind online, mind offline területen erősítheti pozícióját és biztosíthatja vállalkozásának hosszú távú sikerét.

Kapcsolódó cikkeink