A magyar bor a magyar élelmiszeripar legismertebb csúcsterméke
A magyar bor a magyar élelmiszeripar legismertebb csúcsterméke – hangsúlyozta a 32. Budapest Borfesztivál csütörtöki megnyitóján az Agrárminisztérium élelmiszeriparért és kereskedelempolitikáért felelős államtitkára.
Nobilis Márton kiemelte, a magyar közönség immár sok boros rendezvény közül választhat, de a „borfesztiválok királynője” továbbra is a Budapest Borfesztivál.
A fesztiválon a bortermelők bemutathatják termékeiket, a magyar és külföldi borkedvelők pedig egy helyen kaphatnak betekintést a magyar borkultúrába a budai Vár teraszain – méltatta a rendezvényt.
Mint kiemelte: a kormányzat számára a magyar bortermelés stratégiai ágazat. Ezt mi sem biztosítja jobban, mint hogy Rókusfalvy Pál személyében a területnek saját kormánybiztosa van, ráadásul a magyar állam évi közel 30 millió euróval (11,58 milliárd forinttal) támogatja az ágazatot – közölte Nobilis Márton.
Rókusfalvy Pál nemzeti bormarketingért felelős kormánybiztos a Magyar Bormarketing Ügynökség első, Buborékok nyara című belföldi kampányáról szólva elmondta: a nyári marketingkampány célja elsősorban az volt, hogy a fiatalabb generációkon keresztül közelebb hozza a magyar fogyasztókhoz a borkultúrát, bemutassa annak frissebb, innovatívabb oldalát.
A több mint 150 borászat részvételével lebonyolított kampány hirdetései legalább 5 millió fogyasztót értek el, a nyári boros és zenei rendezvényeken pedig több mint 250 ezer fiatal ismerkedhetett meg a magyar borokkal a Buborékok nyara kampány révén – számolt be az eredményekről.
A Magyar Bormarketing Ügynökség a Budapest Borfesztiválon is saját standdal vesz részt, ahol számos program várja az érdeklődőket – mondták el az ügynökség munkatársai.
A 32. Budapest Borfesztivál csütörtöktől vasárnapig több mint 150 kiállító boros és gasztronómiai kínálatával várja a vendégeket, az idei díszvendég országok Argentína, Brazília, Chile és Uruguay.
Kapcsolódó cikkeink
Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >8 millió palack szeszesital és 225 visszaváltó automata várja a vásárlókat
8 millió palack, illetve doboz alkoholos itallal készült a Tesco…
Tovább olvasom >A megújult ProWein mindenkit lázba hoz
„Fedezd fel a holnap ízeit” mottóval, friss és modern megjelenéssel,…
Tovább olvasom >További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Digitális formában is elérhetővé válik a SZÉP-kártya 2025-től
2025. szeptember 1-jétől jelentős változás lép életbe a SZÉP-kártya felhasználásában:…
Tovább olvasom >Megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete
2024. december 10-én délben megnyílt a SHEIN első magyarországi üzlete…
Tovább olvasom >