A következő hónapokban Magyarországon is megkezdi működését az Allianz Commercial
Az Allianz Csoport a következő néhány hónapban úgynevezett „integrált kereskedelmi stratégiát” vezet be Közép- és Kelet-Európában – többek között Magyarországon is – vagyis a teljes kereskedelmi biztosítási szegmenst „Allianz Commercial” néven egyetlen piaci üzletág formájában fogja kiszolgálni.
Stefanie Thiem kereskedelmi igazgatóként fogja vezetni az új üzletág tevékenységét a közép- és kelet-európai (KKE) régióban, és ő képviseli az Allianz közepes és nagyvállalatok, valamint különleges igényekkel rendelkező ügyfelek részére kínált megoldásainak teljes választékát, amellyel a biztosító egyszerűsíti a kapcsolattartást ügyfelei és értékesítési partnerei számára, és magasabb szintre emeli szolgáltatásai színvonalát. Az Allianz Commercial KKE-régió országai: Ausztria, Lengyelország, Magyarország, Csehország, Szlovákia, Bulgária, Románia, Horvátország, Szlovénia, Ukrajna.
Joachim Müller, az Allianz Commercial vezérigazgatója az alábbiakat fűzte a bejelentéshez:
„Jelentős lehetőségeket látunk a közép- és kelet-európai régióban a teljes kereskedelmi szegmensre kiterjedő, újonnan létrehozott integrált üzletág számára, amely lehetővé teszi, hogy a legmagasabb színvonalú megoldásokat kínáljuk alkuszaink, ügynökeink és ügyfeleink számára. Az integráció révén az egész piacot le tudjuk majd fedni az egységes megközelítésen alapuló, fejlett termékmegoldásainkkal, amelyek egyszerre épülnek globális ágazati és kockázatvállalási szakértelmünkre és a helyi piacok ismeretére.”
Az Allianz Csoport 2023. március 10-én jelentette be, hogy a globális kereskedelmi biztosítási szegmenst a jövőben egyetlen piaci üzletág formájában szolgálja majd ki. Ennek részeként a nagyvállalati és különleges ügyfelek igényeire specializálódott Allianz Global Corporate & Specialty üzletág összevonásra kerül az Allianz-leányvállalatok közepes méretű, országos ügyfeleket kiszolgáló biztosítási üzletágával. 2023. július 24. óta az AGCS a helyi Allianz-vállalatok kereskedelmi biztosítási üzletágaival közösen „Allianz Commercial” néven folytatja tevékenységét 11 új régióban, köztük a közép-kelet-európaiban is.
Az Allianz Commercial egységes, harmonizált és koherens kockázatvállalási stratégiát alkalmaz, amelyet globálisan összehangolnak, de helyi szinten valósítanak meg, hiszen a vállalkozások napjainkban mindenütt hasonló globális kockázatokkal néznek szembe. Az egységesség és átláthatóság jegyében egyetlen, a teljes kereskedelmi szegmensért felelős képviselővel az Allianz Commercial megkönnyíti az ügyfelek és az alkuszok számára az Allianz vállalattal történő kapcsolattartást.
A közép- és kelet-európai régióért felelős kereskedelmi igazgatóként az elkövetkező hónapok során Stefanie Thiem vezeti majd az Allianz Commercial modell bevezetését Magyarországon és a többi kelet-európai piacon. Stefanie Thiem közvetlen felettesei Mario Ferrero, az Allianz Csoport regionális termékigazgatója és Henning Haagen, az Allianz kereskedelmi igazgatóságának tagja, valamint a régiókért és piacokért felelős igazgatója, akinek a felelősségi körébe tartozik az említett régió.
Thiem jelenleg az Allianz Global Corporate & Specialty (AGCS) osztrák fiókirodájának vezető képviselője, valamint Ausztria és Kelet-Európa disztribúciós menedzsere és kulcsfontosságú ügyfeleinek kapcsolattartója. Az AGCS-nél annak 2006-os alapítása óta dolgozik, 2011 és 2017 között a légi biztosítások vezető kockázatvállalója volt, mielőtt más vezetői szerepkörökbe került.
Kapcsolódó cikkeink
A vállalatoknak kiberbiztonsági prioritásként kell kezelnie a gyors észlelést és reakcióidő fejlesztését
Két olyan év után, amelyben gyakoriak voltak az IT-biztonsággal kapcsolatos…
Tovább olvasom >Komoly kiberbűncselekmények veszélyeztetik a gazdasági élet szereplőit
Az Allianz Kockázati Barométer 2023 egyszerre mutat állandóságot és változást.…
Tovább olvasom >Az Allianz Csoport erős negyedévet zárt valamennyi üzletágában
Az Allianz Csoport a második negyedévben erős teljesítménnyel folytatta a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Gyümölcslékoncentrátum-gyártót vásárolt az Eckes-Granini Németországban
Európa egyik vezető gyümölcslégyártója, az Eckes-Granini megvásárolta Németországban a gyümölcsital-koncentrátumok…
Tovább olvasom >Megjelent a Trade magazin 2024/12-2025/1. száma
A digitális verzió ezúttal is bővített formában, 192 oldalon jelent meg. Alább, a levél alján…
Tovább olvasom >Visszafogott év után erős az ünnepi szezon
Az online vásárlók 74%-a, mintegy 3,1 millió fő készül az…
Tovább olvasom >