A kiváló minőségre fókuszál a METRO
Ünnepélyes keretek között jelentette be a METRO, hogy mind a 13 METRO áruháznak sikerült elnyernie a „Kiváló Minőségű Sertés” (KMS) tanúsítást. A tanúsítvány igazolja a METRO minőségi termékek iránti elkötelezettségét, és jogosulttá teszi az áruházakat a speciális követelményeknek megfelelő KMS friss sertéshús forgalmazására.
A Kiváló Minőségű Sertéshús (KMS) védjeggyel a Földművelésügyi Minisztériumnak az a célja, hogy felhívja a hazai és külföldi fogyasztók figyelmét az ellenőrzötten kiváló minőségű sertéshúsból készült termékekre, és ezzel építse a fogyasztók bizalmát ezen termékek iránt és biztosítsa a legális élelmiszer előállítók védelmét.
A Kiváló Minőségű Sertéshús Védjegy garancia arra, hogy a sertéshús megbízható forrásból származik, útja a tenyésztőtől a forgalmazókon át az éttermekig vagy az asztalunkig visszakövethető, előállítása pedig rendszeres, szigorú és folyamatos ellenőrzés mellett történik.
– A METRO áruházak által forgalmazott termékek minél szélesebb körű minőségi elismertetése, a magyar gazdaság támogatása és a vásárlók minél teljesebb körű kiszolgálása a METRO üzletpolitikának alapvető eleme. – mondta Horváth Imre, a METRO Kereskedelmi Kft. vezérigazgatója.
– A METRO a magyarországi HORECA szektor és élelmiszer kiskereskedelmi egységek elsőszámú partnere, hiszen a két területen működő vállalkozások több mint fele METRO vásárló. A magas szintű vevői elvárásoknak az igényre szabott termékválasztékkal, az innovatív termékfejlesztéssel, illetve az állandóan magas termékminőséggel tudunk megfelelni. Ezért is törekszünk arra, hogy beszállítóinkkal együttműködve ennek feltételeit folyamatosan keressük és biztosítsuk. Ma a HORECA szektor több mint fele METRO vásárló, hiszen ezek a cégek adják a szektor forgalmának 81%-át. A piaci változásokhoz való aktív alkalmazkodás, az új trendek figyelembe vétele a METRO sikerének egyik fontos eleme. Természetesen partnereink sikere a mi sikerünk is, ahhoz, hogy ezt biztosítani tudjuk, megragadunk minden alkalmat, termékkínálatunk és szolgáltatásaink révén. A KMS forgalmazási tanúsítvány elnyerése is egy ilyen eszköz. Ezekkel a minőségi termékekkel újabb versenyelőnyt tudunk partnereinknek biztosítani. – folytatta a vezérigazgató
Kapcsolódó cikkeink
Hagyományos eljárással készült egyedi tételek a METRO Év Borai
A METRO Év Bora címet a nagykereskedelem minden évben egy…
Tovább olvasom >Csak a mentes
Februárban ismét a METRO Gasztroakadémia adott otthont az idén 6. alkalommal…
Tovább olvasom >Zöld gasztronómia – Mi lehet a fenntartható siker receptje?
A SIRHA Budapest 2024 szakkiállításon, az MMSZ HoReCa és Event…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >Ezekből a RevoCupokból ihatunk idén
Több mint 400 mű érkezett a VÍZió nevű grafikai pályázatra,…
Tovább olvasom >Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >