A KFC sültcsirke-illatú tűzifát dobott piacra
Sültcsirke-illatú tűzifát dobott piacra a KFC. Kandallóban meggyújtva a termék a vállalat jól ismert, 11 gyógynövényt és fűszert tartalmazó keverékének illatát árasztja – írja Fox News nyomán az origo.
A KFC tűzifáját „11 Herbs & Spices Firelog” névre keresztelték, azt a vállalat egy Enviro-Log nevű céggel közösen gyártja.
A cégnél nem is titkolják, hogy a különleges tűzifával az a céljuk, hogy a kandallóhoz vagy a kályhához „vonzzák” a helységben tartózkodókat. S így valószínűleg elősegítsék azok sültcsirke-vásárlását. (origo)
Kapcsolódó cikkeink
Bojkott a gázai háború miatt
Izrael és a Hamász közötti háború októberi kezdete óta az…
Tovább olvasom >UNO by Real Madrid
Étteremlánc is erősíti a Real Madrid márkát a jövőben, amelynek…
Tovább olvasom >KFC és TEDi nyitás a nyíregyházi Korzó Bevásárlóközpontban!
A december a karácsonyi forgatag mellett 2 fontos új üzletnyitást…
Tovább olvasom >További cikkeink
Szendvicshozzávalókból tankolunk fel leginkább
Pékáru, felvágott, sonka, szalámi és valamilyen kence – ezeket az…
Tovább olvasom >Elindult az Eisberg egészségtudatos táplálkozásra ösztönző kampánya
Naponta legalább öt adag zöldséget vagy gyümölcsöt kellene fogyasztanunk az…
Tovább olvasom >BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >