UNO by Real Madrid
Étteremlánc is erősíti a Real Madrid márkát a jövőben, amelynek első üzlete Mexikóvárosban nyílt októberben. Az alapítók, a Real Madrid és a Grupo San Pablo spanyol ingatlancsoport, innovatív gyorséttermi koncepcióval kívánják működtetni az UNO by Real Madrid nevű éttermeket.
A cikk a Trade magazin 2023/12-01. lapszámában olvasható.
A spanyol éttermi bizniszben bevett szokás franchise márkák kidolgozása és értékesítése, néha akár spanyolországi mintaétterem nélkül is. Ez a modell remekül illik a világszerte népszerű futballcsapat projektjéhez. Amíg a Real Madrid jól teljesít, nem kell nagyon magyarázni az érvet: a termékek minősége a legfontosabb. Az Uno kommunikációja szerint a klub világszerte 600 millió szurkolója egészséges, kiváló minőségű ételeket fogyaszt, összegyűlik, hogy együtt nézze a mérkőzéseket és megvásárolja a klub hivatalos termékeit. A gasztronómiai kínálat szendvicsekből, hamburgerekből, hot dogokból, salátákból és spanyol sonkákból, tapasokból áll. Nos, ezt hívják szinergiának! //
Kapcsolódó cikkeink
Budapest új tortája
Az idei Budapest hivatalos születésnapi tortája versenyen húsz izgalmas cukrászati…
Tovább olvasom >A kognitív hanyatlástól is védheti a nőket a növényi diéta
Összefüggést találtak a kutatók a növényi alapú étrend és az…
Tovább olvasom >További cikkeink
Nagy Márton: a gyógyturizmusé, az egészségturizmusé a jövő
Nagy potenciál van Hévízben, nemcsak az ország GDP-jének tizedét adó…
Tovább olvasom >A külföldi turisták Budapesten kívül nem nagyon mennek máshova
A KSH márciusi turisztikai eredményei kiugró növekedést mutatnak, amely elsősorban…
Tovább olvasom >Piaszagod van, csak kicsit másképp – A nap képe
A Swag Brewery illatos szappanjai valódi szeszes italokból készülnek, de…
Tovább olvasom >