A Katjes vásárolja meg a német fairtrade csokoládé startup, a Jokolade 50%-át
A német Katjes édességgyártó nagyvállalat 50%-os részesedést szerzett a Jokolade néven ismert Schoko Winterscheidt startupban.
A növényi alapú, fenntartható édességeiről – főleg gumicukorkáiról – ismert Katjes elmondta, hogy a tranzakcióval célja tovább erősíteni pozícióját a csokoládéágazatban, és „vidámságot csempészni a csokoládés polcokra”.
Az üzlet pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.
A Jokolade-t 2020-ban alapította a közismert német műsorvezető és előadóművész, Joko Winterscheidt, aki eddig a München közeli vállalkozás egyedüli részvényese volt. A márka reputációja a szórakozásra és a szórakoztatásra épül, ugyanakkor társadalmi felelősséget is vállal. A Katjes és Winterscheidt abban állapodott meg, hogy a Katjes befektetés a vállalatot és annak küldetését támogatja.
A Jokolade portfóliójába ötféle táblás csokoládé tartozik. A vállalat fair trade alapanyagokat használ, hogy „előmozdítsa legfontosabb küldetését: azt, hogy a csokoládé 100%-ban rabszolgamunka nélkül készüljön”.
– Nagy örömünkre szolgál, hogy Katjes-t partnerként üdvözölhetjük a Jokolade-nál
– mondta Winterscheidt.
– Számomra a vállalat egyszerre jelent szórakozást és felelősségvállalást. Mostanra mindenki számára világossá kellett válnia, hogy a Jokolade nem egy a nevemmel fémjelzett egyszerű marketingfogás, hanem valóban változást akar és fog is hozni.
Tobias Bachmüller, a Katjes ügyvezető részvényese elmondta:
– Izgalmas és egyben öröm számunkra, hogy Joko Winterscheidt-tel és a Jokolade csapatával együtt felrázhatjuk és vidámsággal tölthetjük meg az édességek legnagyobb és folyton növekvő szegmensét, a csokoládépiacot, amiben Jokonak központi szerep jut.
Kapcsolódó cikkeink
A gasztronómia világa újra a chocoMe-re figyel
A magyar kézműves csokoládémárka, a chocoMe ismét letette névjegyét a…
Tovább olvasom >Új élelmiszerek üzletbeli tesztelését teszi lehetővé az Edeka Nord Németországban
Az Edeka Nord és a Food Harbour Hamburg most bejelentett…
Tovább olvasom >Újraszervezés után új lendületben a Pepco – a magyar piac stratégiai nyertes
Miközben a Pepco csoport fájdalmas németországi kivonulást hajt végre, a…
Tovább olvasom >További cikkeink
On The Go mikroboltot nyitott a brit Co-op
Az Egyesült Királyságban működő Co-op új „On The Go” mikrobolt-formátummal…
Tovább olvasom >Ismét bírságolták a Sheint: megtévesztő zöld állítások miatt lépett az olasz versenyhivatal
Újabb pénzügyi szankcióval sújtották a kínai alapítású fast fashion óriást,…
Tovább olvasom >Nem minden boltban használható a 30 ezer forintos nyugdíjas élelmiszer-utalvány
Szeptember 1. és október 15. között kézbesítik azt a 30…
Tovább olvasom >