A Katjes vásárolja meg a német fairtrade csokoládé startup, a Jokolade 50%-át
A német Katjes édességgyártó nagyvállalat 50%-os részesedést szerzett a Jokolade néven ismert Schoko Winterscheidt startupban.
A növényi alapú, fenntartható édességeiről – főleg gumicukorkáiról – ismert Katjes elmondta, hogy a tranzakcióval célja tovább erősíteni pozícióját a csokoládéágazatban, és „vidámságot csempészni a csokoládés polcokra”.
Az üzlet pénzügyi részleteit a felek nem hozták nyilvánosságra.
A Jokolade-t 2020-ban alapította a közismert német műsorvezető és előadóművész, Joko Winterscheidt, aki eddig a München közeli vállalkozás egyedüli részvényese volt. A márka reputációja a szórakozásra és a szórakoztatásra épül, ugyanakkor társadalmi felelősséget is vállal. A Katjes és Winterscheidt abban állapodott meg, hogy a Katjes befektetés a vállalatot és annak küldetését támogatja.
A Jokolade portfóliójába ötféle táblás csokoládé tartozik. A vállalat fair trade alapanyagokat használ, hogy „előmozdítsa legfontosabb küldetését: azt, hogy a csokoládé 100%-ban rabszolgamunka nélkül készüljön”.
– Nagy örömünkre szolgál, hogy Katjes-t partnerként üdvözölhetjük a Jokolade-nál
– mondta Winterscheidt.
– Számomra a vállalat egyszerre jelent szórakozást és felelősségvállalást. Mostanra mindenki számára világossá kellett válnia, hogy a Jokolade nem egy a nevemmel fémjelzett egyszerű marketingfogás, hanem valóban változást akar és fog is hozni.
Tobias Bachmüller, a Katjes ügyvezető részvényese elmondta:
– Izgalmas és egyben öröm számunkra, hogy Joko Winterscheidt-tel és a Jokolade csapatával együtt felrázhatjuk és vidámsággal tölthetjük meg az édességek legnagyobb és folyton növekvő szegmensét, a csokoládépiacot, amiben Jokonak központi szerep jut.
Kapcsolódó cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Rekordbevételt hozhat a Valentin-nap a kiskereskedelemben
A Valentin-napi költések világszerte rekordot dönthetnek idén, mind az Egyesült…
Tovább olvasom >A német piacvezető drogéria, a dm technológiába és a vásárlási élménybe invesztál
A német drogériaóriás dm Közép-Európa szerte kezdi lekörözni az élelmiszer-kiskereskedőket.…
Tovább olvasom >További cikkeink
KSH: januárban 5,5 százalékkal haladták meg átlagosan a fogyasztói árak az előző év azonos hónapi értékeket
2024. januárhoz viszonyítva az élelmiszerek ára 6,0 százalékkal nőtt, ezen…
Tovább olvasom >Nagy Márton: A januári magasabb fogyasztói árszint átmeneti jelenség
Nagy Márton szerint elfogadhatatlan a magas élelmiszerinfláció, a kormány minden…
Tovább olvasom >NGM-szóvivő: január utolsó napjaiban már korrigáltak az árak
A KSH közlése szerint 2025. januárban a fogyasztói árak átlagosan…
Tovább olvasom >