A JYSK csökkenti árait, hogy versenyképes maradjon
A dán kiskereskedelmi üzletlánc, a JYSK jelentős árcsökkentésbe kezdett annak érdekében, hogy továbbra is megfizethető és versenyképes maradjon a lakberendezési piacon.
A vállalat közleményében kifejtette, hogy elsődleges céljuk, hogy a vásárlók számára elsődleges választás legyenek, ha lakberendezési termékekről van szó. Ezen felül felhívják a figyelmet arra, hogy az általuk tapasztalt költségnövekedés, az általános bizonytalanság és az infláció miatt az egész ágazatban emelkednek az árak.
Jørgen Lund, a JYSK marketingért, értékesítésért és terjeszkedésért felelős ügyvezető alelnöke kifejtette, hogy a vállalat eddig is vállalta a költségek nagy részét annak érdekében, hogy versenyképes maradhasson az árak terén. Ennek jegyében tovább csökkentették a népszerű termékeik árait, hogy még vonzóbbá tegyék azokat a vásárlók számára. A JYSK tervei között szerepel, hogy 2023-ra 1200-tól 1500 termékre bővíti ki azoknak a termékeknek a számát, melyek mindig alacsony áron lesznek elérhetőek.
A JYSK Magyarországon is jelentős árcsökkentéseket hajtott végre, közel 750 termék árát csökkentve, átlagosan közel 15 százalékkal az elmúlt hónapokban. A vállalat ezt az intézkedést az aktuális gazdasági kihívásokhoz igazítja, hogy még inkább megkönnyítse a vásárlók számára a lakberendezési termékek beszerzését.
A JYSK a 2022/23-as pénzügyi évben rekordforgalmat ért el, a forgalom 6,3 százalékkal növekedett, elérve a 38,5 milliárd dán koronát (5,2 milliárd euró), ami az áruházlánc történetében új csúcsot jelent. A vállalat továbbra is elkötelezett a vásárlók számára kínált megfizethető és minőségi termékek iránt, miközben figyelemmel kíséri az ágazat változásait és kihívásait.
Kapcsolódó cikkeink
A JYSK folyamatosan dolgozik a környezeti lábnyomának csökkentésén
A dán vállalat, JYSK, ismét fontos lépéseket tesz a környezetvédelem…
Tovább olvasom >Az Auchanban idén 7000 termék ára csökkent
Tavalyhoz képest egy diszkontboltnyi termék lett akcióktól függetlenül olcsóbb az…
Tovább olvasom >A JYSK tovább terjeszkedik Magyarországon – két új áruházat is nyitnak
A JYSK tovább bővíti jelenlétét Magyarországon, és márciusban két új…
Tovább olvasom >További cikkeink
BH AgrárTrend Index: stabilizálódtak a magyar élelmiszer-gazdaság kilátásai
Stabilizálódott a magyar élelmiszer-gazdaság szereplőinek korábbinál kedvezőbb helyzetértékelése 2024 első…
Tovább olvasom >GVH: Indokolt a versenytörvény egyes módosításainak halasztása
A Gazdaság Versenyhivatal (GVH) egyetért a versenytörvény egyes tervezett módosításainak…
Tovább olvasom >Ezekből a RevoCupokból ihatunk idén
Több mint 400 mű érkezett a VÍZió nevű grafikai pályázatra,…
Tovább olvasom >