A járvány óta sokkal többen esznek húshelyettesítőket
Az európai fogyasztók fele jóval több húsalternatívát fogyaszt, amióta kitört a járvány, 80%-uk pedig megváltoztatta húsfogyasztási szokásait, derül ki az Amcor kutatásából.

Egyre népszerűbbek a húsmentes termékek
A felmérés szerint, amelyben 1000 vásárló vett részt Angliából, Németországból, Franciaországból, Olaszországból és Hollandiából, egyre tudatosabbak a fogyasztók az élelmiszerek származását és összetevőit illetően.
Az Egyesült Államok fordult a legnagyobbat húsfogyasztási szokások terén: az Amcor eredményei alapján a megkérdezettek 12%-a hagyta abba teljesen a húsevést a járvány óta. A változó szokásokból az olyan cégek, mint a Beyond Meat vagy az Impossible Food egyre nagyobb hasznot húznak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
IFFA 2025: megmutatta erejét a hús- és fehérjeipar Frankfurtban
Több mint 1000 kiállító és 63117 szakmai látogató részvételével zajlott…
Tovább olvasom >Amcor: kávévásárláskor a csomagolás és újrahasznosíthatóság is fontos
Egy az Amcor által végzett kutatásból kiderült, hogy az európai…
Tovább olvasom >Európában háromból két vásárló rendszeresen vesz sajátmárkás termékeket
Egy új jelentés szerint az európai fogyasztók 70%-a rendszeresen vásárol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Augusztusban jelentősen javult a lakosság gazdasági közérzete a Századvég szerint
A Századvég Konjunktúrakutató Zrt. 2025. augusztusi felmérése alapján a lakosság…
Tovább olvasom >Magyar szakember az idei ICCO Global Awards zsűrijében
Szabó Judit, a hazai McDonald’s vállalati kommunikációs és fenntarthatósági vezetője…
Tovább olvasom >Szelektíven gyűjteni felelősség – Ne hagyjuk ki az italos kartont sem!
A környezet védelme közös ügyünk. Ennek egyik legegyszerűbb, mégis rendkívül…
Tovább olvasom >