A járvány óta sokkal többen esznek húshelyettesítőket
Az európai fogyasztók fele jóval több húsalternatívát fogyaszt, amióta kitört a járvány, 80%-uk pedig megváltoztatta húsfogyasztási szokásait, derül ki az Amcor kutatásából.

Egyre népszerűbbek a húsmentes termékek
A felmérés szerint, amelyben 1000 vásárló vett részt Angliából, Németországból, Franciaországból, Olaszországból és Hollandiából, egyre tudatosabbak a fogyasztók az élelmiszerek származását és összetevőit illetően.
Az Egyesült Államok fordult a legnagyobbat húsfogyasztási szokások terén: az Amcor eredményei alapján a megkérdezettek 12%-a hagyta abba teljesen a húsevést a járvány óta. A változó szokásokból az olyan cégek, mint a Beyond Meat vagy az Impossible Food egyre nagyobb hasznot húznak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
Amcor: kávévásárláskor a csomagolás és újrahasznosíthatóság is fontos
Egy az Amcor által végzett kutatásból kiderült, hogy az európai…
Tovább olvasom >Európában háromból két vásárló rendszeresen vesz sajátmárkás termékeket
Egy új jelentés szerint az európai fogyasztók 70%-a rendszeresen vásárol…
Tovább olvasom >Műanyag-újrahasznosító üzembe ruház a Mondelez Ausztráliában
A Mondelez szerint a szabadalmaztatott cseppfolyósítási technológia segítségével a műanyaghulladék…
Tovább olvasom >További cikkeink
A piaci kihívások mellett is növekedni tudott a BioTechUSA-cégcsoport
Közzétette éves jelentését a tisztán hazai tulajdonú BioTechUSA-cégcsoport: a gazdasági…
Tovább olvasom >Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a NOE és a CBA közös húsvéti akcióján
Több mint 13 tonna adomány gyűlt össze a Nagycsaládosok Országos…
Tovább olvasom >Megnövelt kapacitással segíti a húsvéti visszaváltást a MOHU
Az ünnepek közeledtével várhatóan a boltok forgalma növekedni fog, így…
Tovább olvasom >