A járvány óta sokkal többen esznek húshelyettesítőket
Az európai fogyasztók fele jóval több húsalternatívát fogyaszt, amióta kitört a járvány, 80%-uk pedig megváltoztatta húsfogyasztási szokásait, derül ki az Amcor kutatásából.

Egyre népszerűbbek a húsmentes termékek
A felmérés szerint, amelyben 1000 vásárló vett részt Angliából, Németországból, Franciaországból, Olaszországból és Hollandiából, egyre tudatosabbak a fogyasztók az élelmiszerek származását és összetevőit illetően.
Az Egyesült Államok fordult a legnagyobbat húsfogyasztási szokások terén: az Amcor eredményei alapján a megkérdezettek 12%-a hagyta abba teljesen a húsevést a járvány óta. A változó szokásokból az olyan cégek, mint a Beyond Meat vagy az Impossible Food egyre nagyobb hasznot húznak.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
IFFA 2025: megmutatta erejét a hús- és fehérjeipar Frankfurtban
Több mint 1000 kiállító és 63117 szakmai látogató részvételével zajlott…
Tovább olvasom >Amcor: kávévásárláskor a csomagolás és újrahasznosíthatóság is fontos
Egy az Amcor által végzett kutatásból kiderült, hogy az európai…
Tovább olvasom >Európában háromból két vásárló rendszeresen vesz sajátmárkás termékeket
Egy új jelentés szerint az európai fogyasztók 70%-a rendszeresen vásárol…
Tovább olvasom >További cikkeink
Orbán Viktor: az árréscsökkentést új termékekre is be fogjuk vezetni, ha szükséges
Az árrésszabályozást fenn kell tartani, mert az indokolatlan áremelésekkel szemben…
Tovább olvasom >Egészséges, rostban és fehérjében gazdag húskészítményeket fejlesztettek ki Debrecenben
Új, egészségvédő, rostban és fehérjében gazdag, egyedi bioaktív hatóanyagokat tartalmazó…
Tovább olvasom >A német kiskereskedelmi forgalom csökkent áprilisban havi szinten
Németországban reálértéken 1,1 százalékkal csökkent a kiskereskedelmi forgalom áprilisban havi…
Tovább olvasom >