A Dunnhumby szerint az Amazon határozza meg az élelmiszer-kereskedelemben a perszonalizáció ütemét

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2023. 11. 17. 09:52

Az adatelemző cég kedden közzétett jelentésében az Amazon e-kereskedelmi óriás érte el a legjobb eredményt, amelyet a H-E-B, a Kroger és a Giant Eagle követ.

Az Amazon az összes többi kiskereskedőt megelőzi a vásárlóknak személyre szabott élmény nyújtására való képességét tekintve – derül ki a Dunnhumby kedden közzétett jelentéséből.

A Dunnhumby kiskereskedelmi preferenciaindexének adataira támaszkodó jelentés megállapította, hogy a kiskereskedő azon képessége, hogy a fogyasztóknak célzott megtakarításokat biztosítson, helyi termékeket kínáljon és súrlódásmentes vásárlási élményt nyújtson, a három legfontosabb tényező, amely befolyásolja a fogyasztók személyre szabott megközelítésről alkotott véleményét. Ezek közül a jó ár-érték arány a személyre szabási pontszám 45%-át adja.

Azok az élelmiszerüzletek, amelyek a vizsgálat során magasabb személyre szabottsági pontszámot kaptak, általában nagyon szeletet hasítanak ki a vásárlói látogatásokból, jellemzően nagyobb kosárméretet értékesítenek és nagyobb részesedést szereznek a vásárlói költésekből is – állapította meg a Dunnhumby.

Grocery Dive

Kapcsolódó cikkeink