A Dunnhumby szerint az Amazon határozza meg az élelmiszer-kereskedelemben a perszonalizáció ütemét
Az adatelemző cég kedden közzétett jelentésében az Amazon e-kereskedelmi óriás érte el a legjobb eredményt, amelyet a H-E-B, a Kroger és a Giant Eagle követ.
Az Amazon az összes többi kiskereskedőt megelőzi a vásárlóknak személyre szabott élmény nyújtására való képességét tekintve – derül ki a Dunnhumby kedden közzétett jelentéséből.
A Dunnhumby kiskereskedelmi preferenciaindexének adataira támaszkodó jelentés megállapította, hogy a kiskereskedő azon képessége, hogy a fogyasztóknak célzott megtakarításokat biztosítson, helyi termékeket kínáljon és súrlódásmentes vásárlási élményt nyújtson, a három legfontosabb tényező, amely befolyásolja a fogyasztók személyre szabott megközelítésről alkotott véleményét. Ezek közül a jó ár-érték arány a személyre szabási pontszám 45%-át adja.
Azok az élelmiszerüzletek, amelyek a vizsgálat során magasabb személyre szabottsági pontszámot kaptak, általában nagyon szeletet hasítanak ki a vásárlói látogatásokból, jellemzően nagyobb kosárméretet értékesítenek és nagyobb részesedést szereznek a vásárlói költésekből is – állapította meg a Dunnhumby.
Kapcsolódó cikkeink
KSH: a kiskereskedelmi forgalom 4,1, százalékkal emelkedett augusztusban az előző év azonos időszakához viszonyítva
Augusztusban a kiskereskedelem forgalmának volumene a nyers adat szerint 3,2,…
Tovább olvasom >Fenntarthatósági címkét vezet be az Amazon Belgiumban és Svédországban
Az Amazon Belgiumra és Svédországra is kiterjeszti „Climate Pledge Friendly”…
Tovább olvasom >Éves élelmiszer-előfizetési programot indított az Amazon
Éves élelmiszer-előfizetési programot kínál az Amazon a Prime-tagok számára, valamint…
Tovább olvasom >További cikkeink
Heteken belül több milliárd euró támogatás nyílik meg a zöld beruházásba kezdő vállalatoknak
Várhatóan idén novemberben több mint 3 milliárd eurós kerettel nyílik…
Tovább olvasom >NGM: nyáron tovább nőtt a SZÉP-kártya népszerűsége
A 2024-es év eddigi eredményei is megerősítik, hogy a SZÉP-kártya…
Tovább olvasom >Kihívásokkal teli piac: miért nehéz fenntarthatóan termeszteni az édesburgonyát Magyarországon?
Bár az édesburgonya népszerűsége és a kereslet iránta folyamatosan nő…
Tovább olvasom >