A csokoládé 150 éve a Harrodsnál
Különleges Csokoládé Csarnok nyitásával ünnepelte a 150 éves csokoládé évfordulót a Harrods Knightsbridge üzlete, ami egyben az éttermi szekció 4 éves felújításának utolsó mozzanata is volt.
A Chocolate Hall egy lélegzetelállító csokoládészínház, varázslatos élményekkel és izgalmas termékekkel, amelyek minden ízlésnek és kornak megfelelnek, a Shop! központ új online kiadványa az Experience Retail Today oldalán megjelentek szerint.
Kézműves és világmárkák
A vásárlók végignézhetik, hogyan készítik a világhírű chocolatier mesterek a Harrods ikonikus, kézműves csokoládéit a Harrods Chocolaterie kiállításon, valamint hozzájuthatnak a világ legnevesebb cukrászati márkáihoz egy csodálatos környezetben.
A csokoládé kulcsfontosságú szerepet játszik a Harrods történetében. A világhírű áruház 1870-ben nyitotta meg első cukrászpultját, mielőtt a XX. század elején megkezdte volna saját házi csokoládégyártását. Az 1970-es évekig több mint 100 tonna csokoládét készítettek el a helyszínen a világhírű Knightsbridge üzletben. A Csokoládé Csarnok megnyitása fontos pillanatot jelent a Harrods alakulásában, mérföldkő az üzlet széleskörű átalakításában. Nagyléptékű, 300 millió font értékű beruházással az egész 92 000 négyzetméteres Knightsbridge áruház felújításra került. Az átalakítás jelentős részét a híres Harrods Food Halls területén végezték, amely a prémium ételek és italok globális tárháza. A projekt a Csokoládé Csarnok megnyitásával zárul le.
Felelős és fenntartható
A Harrods törekvése, hogy az első számú csokoládé-bevásárló célpont legyen, túlmutat a dizájnon és az elegancián. Az etikus és fenntartható beszerzés áll a Harrods csokoládégyártásának középpontjában, és a Csokoládé Csarnok megnyitása tovább hangsúlyozza a Harrods elkötelezettségét, hogy minden új termékben és saját márkájú Harrods csokoládéban csak felelősségteljes forrásból származó kakaót használ, akkreditált beszállítókkal működik együtt. A Harrods büszke arra, hogy prémiumot fizet kakaójáért, és ezzel is támogatja olyan harmadik felek kezdeményezéseit, amelyek a kakaótermelő közösségek társadalmi és gazdasági fejlődését mozdítják elő. Ez az ambiciózus törekvés hűen tükrözi a Harrods szélesebb körű elkötelezettségét, hogy fenntarthatóbb módon előállított és beszerzett termékeket kínáljon az üzletében, és ünnepelje azokat a márkákat, amelyek betartják az etikus gazdálkodás szabályait.
Kapcsolódó cikkeink
Sorban állnak az angyalhaj csokis fagylaltért
Elsőként készített fagylaltot angyalhaj csokoládéból Magyarországon Jakabfi Dávid patissier, a…
Tovább olvasom >Breaking News: Kétszeres POP világbajnok a magyar Gösser Spritz dispay
A vásárláshelyi marketing iparágban a magyar kreativitás versenyképes és nemzetközi…
Tovább olvasom >A húsvéti csokoládévásárlás rejtett buktatói: 3 figyelmeztető jel, amire érdemes odafigyelni
Húsvét közeledtével megtelnek a boltok polcai színes csokinyulakkal és tojásokkal…
Tovább olvasom >További cikkeink
Komoly átalakulásban a magyar tésztapiac
A szokások változása alapjaiban formálják át a magyar tésztapiacot –…
Tovább olvasom >Magyar Édességgyártók Szövetsége: stagnáló piacon egyensúlyoz a magyar édesipar
A hazai édesipar számára mennyiségben stagnáló piacot hozott 2024, és…
Tovább olvasom >Linamar és Gallicoop vezeti továbbra is a Békés vármegyei TOP100 vállalati listát
Továbbra is a Linamar Hungary Zrt. és a Gallicoop Zrt.…
Tovább olvasom >