A csirkék nem nőnek gyorsabban krízis idején…
Az éttermekből az élelmiszerboltokba csoportosítják át ellátmányukat a főbb amerikai csirkehús-cégek, hogy kielégítsék a vásárlók felvásárlási lázát. A fogyasztók elképesztő mennyiségű csirkehúst fagyasztottak le mélyhűtőikben attól félve, hogy később nem fognak hozzájutni a termékhez.
Az ellátás átirányítása mellett néhány gyártó gyakrabban vág csirkét, hogy kielégítse az igényeket. Ám fontos emlékezni rá, hogy a csirkék nem nőnek gyorsabban krízis idején.
A megvásárolt fagyasztott csirke mennyisége már most is az egekben van: 957, 5 millió font, azaz nagyjából 434 millió kg fogyott el a boltokból.
ESM
Kapcsolódó cikkeink
AM: január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetniük a termelőket
Január 1-jétől a felvásárlóknak 30 napon belül ki kell fizetniük…
Tovább olvasom >Az USA készülő új étrendi irányelvei a növényi fehérjéknek adhatnak prioritást
Az Egyesült Államok Egészségügyi Minisztériuma (HHS) és Mezőgazdasági Minisztériuma (USDA)…
Tovább olvasom >Új világ a csirkeiparban: a European Chicken Commitment térnyerése
Egyre nagyobb figyelmet kap az állatjóléti elvárások szigorítása az európai…
Tovább olvasom >További cikkeink
A Trade magazin idén is megkérdezi az Olvasói véleményét a karácsonyi tv-reklámokról! Szavazzon Ön is!
A közönségszavazás 2024. december 12. és 19. között zajlik. 🎁…
Tovább olvasom >FRUIT LOGISTICA 2025: Számos innovációval várja az érdeklődőket a kiállítás
A nemzetközi gyümölcs- és zöldségkereskedelem képviselői 2025-ben ismét Berlinben találkoznak.…
Tovább olvasom >EuroCIS 2025: Komoly érdeklődés mutatkozik a kiskereskedelmi technológia szakvására iránt
Az Amazon és a TikTok nemrég egy olyan megállapodást kötött,…
Tovább olvasom >