A Coca-Cola növeli bevételi előrejelzéseit
A Coca-Cola második negyedéves eladásai meghaladták a várakozásokat, mivel a vállalat megemelte az egész évre vonatkozó előrejelzését, amelyet az üdítőital iránti élénk kereslet és a magasabb árak ösztönöztek.
A második negyedévben az FMCG óriás 8%-os globális egységnyi mennyiségnövekedésről számolt be, ami a fejlett és a feltörekvő piacok növekedésének volt tulajdonítható, miközben az eladási árak 12% körülire emelkedtek. A nettó bevétel 12%-kal 11,3 milliárd dollárra (9,38 milliárd GBP) nőtt a július 1-jén zárult negyedévben, míg az organikus bevételek (nem GAAP) 16%-kal nőttek. Az eredmények azonban a magasabb kiadások hatását is megmutatták: az összehasonlítható működési árrés 31,7%-ról 30,7%-ra csökkent.
„E negyedéves eredményeink tükrözik üzletünk agilitását, ésszerűsített márkaportfóliónk erejét, valamint azokat a lépéseket, amelyeket a növekedés érdekében tettünk a működési és makrogazdasági környezet kihívásaival szemben” – mondta a Coca-Cola vezérigazgatója. és James Quincey elnök azt mondta.
Kapcsolódó cikkeink
Közösen igyekszik elérni a délkelet-ázsiai hibrid vásárlókat a Coca-Cola és Grab
A Coca-Cola és a Grab együttműködésük megerősítésével igyekeznek a Délkelet-Ázsiában…
Tovább olvasom >Új programot indít a Coca-Cola Indiában a kis- és középvállalkozások támogatására
A Coca-Cola India bejelentette a Super Power Retailer Program nevű…
Tovább olvasom >Best Global Brands: a legértékesebb márkák 2024-ben
Az Interbrand globális márkatanácsadó cég idén ősszel mutatta be a…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >