A Casino a beszállítókkal együtt a VusionGroup technológiájával küzd a készlethiány ellen

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 05. 09. 09:46

Valós idejű adatokat szolgáltat a termékek elérhetőségéről a francia Groupe Casino a Monoprix és Franprix láncok beszállítói számára a RelevanC beszállítói platformon keresztül a Dispositif Zéro Rupture-nek nevezett rendszerben.

A készletadatokból, a bevételezési adatokból és a Captana polckamera-alapú rendszeréből az InTheMemory megoldása segítségével valós időben aggregált adatokat a gyártók számára a Casino saját RelevanC platformján teszi elérhetővé. Mind a Captana, mind az InTheMemory a fizikai kiskereskedelmi üzletek digitalizálását megcélzó VusionGroup része.

A vezető francia iparági médiumban, az LSA-ban megjelent egyik cikkben a RelevanC kifejti, hogy e megbízható adatoknak köszönhetően a márkagyártók képesek hatékonyan irányítani beszerzési projektjeiket, logisztikájukat és értékesítésüket.

François Alarcon, a Franprix vezérigazgató-helyettese az új rendszer fokozott hatékonyságát annak a ténynek tulajdonítja, hogy az adatok közvetlenül az üzletekből, és nem külső adatgyűjtésből származnak.

A Monoprix a kiskereskedők közül az egyik elsőként kezdte meg 2021-ben üzleteiben felszerelni a Captana rendszer a polci áruhiány leküzdése céljából. Az egyes üzletekben mintegy 120 polckamerát használnak.

A Captana rendszer a VusionsGroup (SES-Imagotag) elektronikus polccímkéivel együtt adatokat gyűjt a termékek elérhetőségéről. A Monoprix már egy ideje használja ezeket az elektronikus címkéket, és 2019 óta sikeresen alkalmazza őket további termékinformációk és retail médiahirdetések közlésére.

Retail Optimiser

Kapcsolódó cikkeink