A Budweiser pop-up stadionokkal várja a baseball rajongókat
Április 1. az MLB nyitónapja az Egyesült Államokban. Mivel limitált nézőszámmal mehetnek a baseball meccsek is, így a Budweiser eseményekkel, nyereményjátékkal, közösségi média tartalmakkal kárpótolja a rajongókat.
Az esemény helye kiterjesztve
A Budweiser célja, hogy azok is kellemes élménnyel emlékezzenek az idei baseball szezonra, akik nem jutnak be a limitált nézőtéri helyekre. New Yorkban és Chicagóban a baseball-mérkőzések helyszíneinek közelében pop-up kitelepülésekkel idézik meg a stadionok hangulatát. A világjárvány tavaly elsöpörte a Major League Baseball (MLB) szezont, idén pedig zárt kapus mérkőzésekkel kezdtek, a szurkolók jelenléte nélkül, rendezték meg a Világ- és Nemzeti Liga-bajnokságot. Sajtóértesülések szerint az április 1-én kezdődő MLB mérkőzésekre New York a stadionkapacitás 20%-ára korlátozza a nézőszámot. A Chicago Cubs pedig csak 9000 jegyet ad el a 41 ezer férőhelyes Wrigley stadionba. A nyitónapon New Yorkban a Houston és Lafayette sarkán építik fel a Budweiseres pop-up stadiont és a városban több helyszínen hot-dog árusok idézik meg a szurkolás hangulatát, a MarketingDive értesülése szerint. Az árusok ingyenes sörjegyeket is adnak majd a 21 évüket betöltött szurkolóknak, amiket a környező sörözőkben és bárokban válthatnak be. A Chicago Cubs drukkerek pedig online nyerhetnek belépő jegyeket a Wrigley Field stadionba a meccsekre.
Közösségi média
A nyitónapi ünnepségek részeként a Budweiser közösségi média versenyt is rendez, hogy egy kis baseball-rajongói csoportnak lehetőséget adjon arra, hogy kedvenc csapatuk meccsén az első dobást elvégezhessék. A márka arra kéri a Twitter felhasználókat, hogy posztoljanak a #BudPitchYourPitch és a #Sweepstakes hashtagekkel és címkézzék meg @BudweiserUSA taggel április 1-30 között. A nyereményjátékkal a Budweiser a fiatalabb rajongókat célozza meg, akik a Twitteren követik az aktuális híreket és trendeket és esetleg nem figyelik közvetlenül a márkát. A @BudweiserUSA fióknak kb 215 000 követője van. A márka folyamatos tartalomfolyamot hoz létre a Twitteren, a termékhirdetésekhez, az aktuális eseményekhez, a fogyasztók bevonására irányuló versenyekhez kapcsolódóan humoros kommentárokat tesznek közzé.
Ezek az aktivitások azt is jelzik, hogy a márkák ismét érdeklődnek az esemény és sportmarketing iránt, hiszen korábban számos márka felfüggesztette ilyen irányú tevékenységét a pandémia és a lezárások miatt.
Kapcsolódó cikkeink
Donald Trump tervezett vámjai kihívások elé állítják az amerikai alkoholipart
Donald Trump, az Egyesült Államok elnökjelöltje, 25%-os vámot javasolt a…
Tovább olvasom >Fenntarthatóbb sörök – A nap képe
Sörök nem szabványos, frissként nem eladható gyümölcsökből.
Tovább olvasom >Csökken a sörfogyasztás Németországban és Európában
A német sörkultúra világszerte ismert, ám az idei labdarúgó-Európa-bajnokság alatt…
Tovább olvasom >További cikkeink
Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Liptai Zsolt lett az év bortermelője
A Magyar Bor Akadémia (MBA) Év Bortermelője Magyarországon 2024 elismerését…
Tovább olvasom >Tippek a bankkártyás csalások elkerülésére az ünnepi forgatagban
A karácsonyi időszak a vásárlás öröméről szól, ám ilyenkor a…
Tovább olvasom >