A Bocuse d’Or főtámogatója
A támogatási megállapodás megújításának köszönhetően 2027-ig biztosan a METRO a főszponzora a világ legrangosabb szakácsversenyének, a Bocuse d’Ornak – az együttműködés még 2005-ben kezdődött.
A cikk a Trade magazin 2024/4. lapszámában olvasható.
Az európai döntőt idén március 19–20-án rendezik meg a norvégiai Trondheimben: az induló csapatok közül a METRO a nemzeti vállalatain keresztül 6 ország – Magyarországon kívül Franciaország, Szlovákia, Spanyolország, Csehország és Törökország – szakácsválogatottjának felkészülését külön is támogatja. Emellett a METRO továbbra is főszponzora lesz a lyoni Bocuse d’Or világdöntőnek, ahol a megmérettetés során a METRO Franciaország biztosítja a kulináris alkotásokhoz szükséges kiváló minőségű termékeket.
A magyar METRO harminc éve partnere a hazai vendéglátóiparnak, és indulása óta elkötelezetten áll a gasztronómia fejlesztésének és népszerűsítésének szolgálatában. Az együttműködéssel a vendéglátás társadalmi elismertségét és fontosságát szeretné hangsúlyozni a vállalat, valamint reflektorfénybe állítani a magyar séftehetségeket. //
Kapcsolódó cikkeink
Mit mondanak a vásárlók az új kereskedelmi eszközökről?
A Consumer Panel Hungary GfK–YouGov év elején megkérdezte paneltagjait online vásárlási szokásaikról,…
Tovább olvasom >Monster Energy Ultra Rosá
A magyar piacon februárban bevezetett termék teljesen új ízélményt nyújt…
Tovább olvasom >Idén 5500 új munkahelyet hoz létre az ALDI az Egyesült Királyságban
A brit ALDI 5500 új munkahelyet hoz létre 2024-ben folytatott…
Tovább olvasom >További cikkeink
Félautomata teaadagoló – A nap videója
Kedves és szellemes ötlet – szép kivitelezés! A videóért katt…
Tovább olvasom >Ízvarázslás
A Nendo dizájnstúdió olyan poharat készített Japán legrégebbi sörmárkája, a…
Tovább olvasom >