1,25 millió adagnak megfelelő mennyiségű ételt adományoz az Arla és a Nestlé a FareShare-nek
Az Arla és a Nestlé együtt 1,25 millió adagnak megfelelő mennyiségű reggelit adományoz a FareShare jótékonysági szervezetnek, így támogatva a családokat és közösségeket az Egyesült Királyságban.
![](https://trademagazin.cdn.webgarden.io/wp-content/uploads/2024/05/NestleFactoryVisitEdit_03-1024x644.jpg)
Fotó: Dominic Lipinski/PA Wire
Az Arla a Cravendale tejjel, a Nestlé pedig cereáliákkal, köztük Shreddies-el járul hozzá a hátrányos helyzetűeket támogató szervezetek által biztosított reggelihez.
Az együttműködés az élelmiszergyártók és a FareShare között már régóta fennálló kapcsolatra épül: az Arla 2005 óta 10 millió, a Nestlé pedig több mint 6 millió adagnak megfelelő mennyiségű étellel járult hozzá a szervezet munkájához.
Csak tavaly a Nestlé 220.000 adagnyi ételt biztosított, amelyet több mint 2500 különböző jótékonysági szervezetnek juttattak el országszerte.
A kezdeményezésre azért is kerül sor, mert az Arla és a Nestlé is tagja a tavaly novemberben indított Coronation Food Projectnek, amelynek célja, hogy az élelmiszeripar együttműködjön az élelmiszerhiány kezelésére és az élelmiszerpazarlás csökkentésére irányuló új módszerek kidolgozásában.
Grocery Gazette
Kapcsolódó cikkeink
Új megoldással csökkenti a tejtermék-alapanyagok zsírtartalmát a Nestlé
A Nestlé élelmiszeripari óriáscég új megoldást fejlesztett ki arra, hogy…
Tovább olvasom >A Mars az élelmiszerek okozta vércukorszint-változást előrejelző AI alkalmazást vezet be
A fogyasztók bizonyos élelmiszerekre adott vércukor-válaszaira vonatkozó adatok gyűjtése költséges,…
Tovább olvasom >Bővíti speciális fehérjetermékeket előállító gyárát a Nestlé Németországban
A Rosbach vor der Höhe-i telephelyen a Nestlé Vitaflo üzletága…
Tovább olvasom >További cikkeink
Megvette a Valeo Foods az Appalaches Nature-t
Megvásárolta a Valeo Foods Group a kanadai juharszirup-gyártó Appalaches Nature-t.…
Tovább olvasom >Franciaországban és Brazíliában növekszik, Európában küszködik a Carrefour
Az Európában meglehetős kihívást jelentő körülmények ellenére elégedett a Carrefour…
Tovább olvasom >Közel felére esett vissza az élelmiszer-ipari innovációk száma 2007 óta
A Mintel piackutató cég szerint a 2024 januárja és májusa…
Tovább olvasom >