1,2 millió ügyfél már készen áll
A FinTechGroup piacelemzése alapján 2019.07.01-től 1,2 millió magyar ügyfél már felkészült arra, hogy a boltban, a fizikai kereskedőknél, szolgáltatóknál QR-kódos, vagy fizetési kérelem alapú fizetést hajtson végre.
Ezeket az ügyfeleket lehet első körben megcélozni és – az eddigi fizetési megoldásokhoz képest – a legolcsóbb fizetési csatornára, az azonnali fizetésre átterelni, ami a kereskedők számára azonnali költségcsökkentést jelent majd.
Az azonnali fizetési lehetőségekről, gyakorlati megoldásokról 2019. 04. 25-én a FinTechShow-n részletes áttekintést kaphatnak az érintettek a Magyar Nemzeti Bank és a GIRO Zrt. szakértőitől.
Kapcsolódó cikkeink
További cikkeink
Egyre korábban indul a karácsonyi szezon: az ár-érték arány a kulcs
Az idei évben a magyarok 40 százaléka hozta előre a…
Tovább olvasom >Prémium legyen, de fenntartható is – a legifjabb generáció elvárásai
A kiskereskedelmi szereplők kénytelenek lesznek egyre nagyobb figyelmet fordítani fenntarthatósági…
Tovább olvasom >Fél év alatt 100 millió forint felajánlást tettek karitatív célokra a fogyasztók a kötelező visszaváltási rendszer révén
A hat hónapja kezdődött és a mindennapok szerves részévé vált…
Tovább olvasom >