Walmart: Artificial intelligence assists shoppers in China
Walmart China installed self-service smart scales from Malong Technologies in 100 stores. Malong participates in Omega 8, a communication platform designed to connect Walmart and innovative technology companies to develop scalable technology solutions that deliver rapid value. According to shopper feedback, average weighing time has reduced by approximately 40 percent.
Related news
Shein is facing serious EU proceedings – the Chinese giant platform could pay a fine of up to billions
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Walmart, OpenAI partner for purchases in ChatGPT
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Carrefour Reportedly Exploring Sale Of Polish Operations
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Premium drink, premium literature
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Responsible Gastro Hero Foundation: a sourdough and kombucha sharing campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Style, language and tools
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

