SPAR launches a virtual influencer in Slovenia
SPAR Slovenia has introduced a virtual influencer called Sara, created with the help of artificial intelligence. Sara discusses social issues and the big questions of life in her posts on Instagram and TikTok. The character @nerelna.sara was created by a team of professional writers and creators. With its help SPAR hopes to inspire people to live better, healthier and more responsible lives in the digital environment.
This article is available for reading in Trade magazin 2024/2-3
Related news
Student design competition with sports and botany themes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >SPAR Hungary continues to modernize its stores – 1.5 billion forint investment in Győr and Erdőkertes
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Spar Austria opens digital shop window
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
A net, not a network: the art of networking
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Plants reimagined
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Radeberger Group to distribute Estrella in Germany next year
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >