Virtuális influenszert kreált a SPAR Szlovéniában

Szerző: Trademagazin editor Dátum: 2024. 02. 27. 10:04

A SPAR Slovenia mesterséges intelligencia segítségével létrehozott virtuális influenszere, Sara az Instagramon és a TikTokon közzétett posztjaiban társadalmi témákat és az élet nagy kérdéseit vitatja meg – jelentette be a vállalat.

A karaktert, a @nerelna.sara-t egy profi írókból és alkotókból álló csapat hozta létre, akik pozitív és felelős tartalmak létrehozására törekednek. A kiskereskedő reményei szerint a karakteren keresztül inspirálhatja az embereket arra, hogy jobb, egészségesebb és felelősségteljesebb életet éljenek a digitális környezetben.

A SPAR szeretné a fiatalok számára is vonzóvá tenni Sara követését a közösségi médiában, „aki” útmutatást nyújthat nekik társadalmi kérdésekben, és pozitív gondolkodásra ösztönző biztonságos online környezetet hoz létre. Sara tartalmaiban érinti többek között a fenntarthatóság, az új technológiák és az internet biztonságos használatának témáját, rámutat a digitális világ buktatóira és veszélyeire, és arra ösztönzi követőit, hogy biztonságosan és felelősségteljesen használják a technológiát.

A cikk a Trade magazin 2024/2-3. lapszámában olvasható.

Kapcsolódó cikkeink