Vegan products are the stars of Lidl Germany’s campaign
Lidl Germany is starting a marketing campaign through print, online, TV and radio to inspire consumers to purchase its Vemondo brand. This product range is comprised of alternative products that are plant-based and climate-neutral. Lidl Germany also calls attention to over 600 vegan recipes on the lidl-kochen.de/vegan website.
This article was also published in 11/2021 of Trade magazin.
Related news
Eggs, minus the hen
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Only vegan food was available at Billie Eilish’s Manchester concerts
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Nutella Plant-Based makes Hungarian debut
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Dm babybonus for expectant mothers and families with young children
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone Invests €60m In Valencian Dairy Hub
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Mobile banking is part of everyday life
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >