Védjegyes termékein keresztül is eléri a fogyasztókat a Pécsi Sörfőzde
A Pécsi Sörfőzde 175 éve van jelen a hazai sörgyártásban. A 2017 óta magyar tulajdonban lévő cég nagy hangsúlyt fektet a minőségitermék-előállításra és innovációra, és a hagyományos gyártási eljárások megőrzésére is. A Sörfőzde szakembergárdájának köszönhetően gyorsan reagál a piaci kihívásokra, ugyanakkor termelési kapacitása biztosítja versenyképességét a boltok polcain. A BIO-sörgyártás 2019-ben indult meg a gluténmentes Lagerrel, a szűretlen Weissbierrel és egy Pale Ale sörrel. A gyár a BIO-sörgyártás kiszélesítését stratégiai célnak tekinti, és tervezi a közeljövőben a Prémium márkák teljes átállítását ökológiai alapanyagokra.
A cikk a Trade magazin 2023/10. lapszámában olvasható.
Söreik minőségét jelzi, hogy több termékük sikereket ért el hazai és nemzetközi versenyeken, az elmúlt évtizedekben rendszeresen nyerték el a Monde Selection aranyérmet. 2021-ben a České Budějovicében megrendezett „Arany Sörpecsét” verseny legkedveltebb külföldi búzasöre a pécsi Prémium Búza lett. A Prémium Lager Gluténmentes sör 2019-ben az OMÉK Élelmiszeripari Nagydíját hozta el. A Trade magazin 2021-ben Inno d’Or innovációs díjjal tüntette ki a társaság gluténmentes BIO Premium Lagerét, amely kategóriájában elsőként részesült ebben az elismerésben.

Molnár Károly
kereskedelmi igazgató
Pécsi Sörfőzde
„Az öko lábnyom csökkenését eredményezi, hogy a Pécsi Sörfőzde elkötelezett a hazai alapanyagok használata mellett, amivel a magyar beszállítókat is kedvező helyzetbe hozza. Nagy büszkeség, hogy egyre több sörünk nyeri el a Hazai Termék védjegyet. Ezt a tényt fontosnak tartjuk a fogyasztóink tudomására hozni” – nyilatkozta Molnár Károly, a Pécsi Sörfőzde kereskedelmi igazgatója, aki kiemelte, hogy a védjegyeknek köszönhetően is elérik az egyre tudatosabb fogyasztókat.
A Sörfőzde gyártási folyamatainak jelentős szakaszában a megújulóenergia-felhasználásra, a szennyvízkibocsátás csökkentésével a környezet védelmére, valamint a melléktermékek értéknövelt felhasználására fókuszálnak.
„Termékeink a környező országokban, például Ausztriában, Horvátországban, Szlovéniában és Romániában is kaphatók. A hazai piac mellett az Európai Unió piacain a bio és gluténmentes termékeinkkel, míg Európán kívül a prémium söreinkkel tudunk kimagasló értéket biztosítani. Tajvanon is évek óta jelen vagyunk, de további távol-keleti piacokban is látunk még potenciált” – hangsúlyozta Molnár Károly. //
Related news
A várakozások fölött a Magyar Termék védjegyet használók éves árbevétele
Az utóbbi időszak gazdasági fejleményei hatására a korábbiaknál is magasabb…
Read more >Beer is good even in the cold of winter: here is the newest hit of the Advent season: Belle-Vue Kriek mulled beer!
Beer in winter? Although the proposal may seem strange at…
Read more >Czech Cola Maker of Kofola Buys Brewer Pivovary CZ Group
Czech soft drinks maker Kofola CeskoSlovensko will expand into the…
Read more >Related news
MBH Bank: Despite the low prices, the outlook for the Hungarian food industry has become more favorable
After the strengthening experienced in the first half of 2023,…
Read more >Tetra Pak: 54% of consumers consider the future of the planet when choosing food
According to the 2023 Tetra Pak Index, when purchasing food,…
Read more >ICCO World PR report: first in ESG and MI
The most investments are expected in the field of ESG…
Read more >