Alpro celebrates 40 years with pledges
Popular plant-based food company Alpro is 40 years old. The brand celebrates the anniversary by launching a health and sustainability action plan that lasts until 2025, titled ‘Feeding our Future with Plants’ – informed Melinda Mizser-Sebők, brand manager of Alpro. Alpro will also increase its European production capacity by investing EUR 30 million, as consumer demand is increasing for plant-based products.
//
Related news
We took you on a flight! (Part 1)
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Complete protein – what does it really mean?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone can’t make enough high-protein yogurt to meet US demand
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
Present your innovation at the SIRHA Budapest 2026 exhibition!
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >21st European Trade Day – A new concept and strengthening of partnership are needed
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Hungarian intermodal traffic is about to change pace
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >

