Alpro celebrates 40 years with pledges
Popular plant-based food company Alpro is 40 years old. The brand celebrates the anniversary by launching a health and sustainability action plan that lasts until 2025, titled ‘Feeding our Future with Plants’ – informed Melinda Mizser-Sebők, brand manager of Alpro. Alpro will also increase its European production capacity by investing EUR 30 million, as consumer demand is increasing for plant-based products.
//
Related news
Danone receives global B Corp certification
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Danone to sell probiotic juices brand ProViva to Lactalis
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Coca-Cola, Philadelphia, Nutella Among Top FMCG Brands In Western Europe: NIQ
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Related news
How do young adults celebrate?
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Vajda-Papír celebrates Ooops!’s 15th anniversary with a hybrid AI campaign
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >Pre-holiday shopping at up to half price
🎧 Hallgasd a cikket: Lejátszás Szünet Folytatás Leállítás Nyelv: Auto…
Read more >
